גאווה מקומית: הכלב המבוגר בעולם - מלוס אנג'לס
שיאי גינס אישרו כי ג'ינו, צ'יוואווה בן 22 שנולד בספטמבר 2000, הוא הכלב המבוגר בעולם. הוא אומץ כשהיה בן שנתיים על ידי אלכס וולף מקליפורניה, שסיפר: "הוא פשוט כלב חזק"

צ'יוואווה בן 22 השייך לגבר שגר בקליפורניה, זכה בתואר הכלב החי המבוגר ביותר בעולם - כך לפי ספר השיאים של גינס. 

ג'ינו, שנולד ב-24 בספטמבר 2000 ותחילה קיבל את השם 'פי ווי', היה בן שנתיים כאשר אלכס וולף מקליפורניה, אז סטודנט באוניברסיטת קולורדו בולדר, אימץ אותו מבית מחסה לחיות אי שם בשנת 2002. 

וולף והשותפים שלו לדירה טיפלו בג'וני בזמן שלמדו באוניברסיטה, אך במהלך חופשות הקיץ הוא הביא את הכלב לבית משפחתו ולביקור אצל החברים. לטענתו של וולף, ג'ינו הסתגל במהירות לאורח החיים של קליפורניה. 

הבעלים הגאה אמר כי אריכות הימים של ג'ינו היא בזכות התזונה הבריאה עם מזון כמו של בני אדם, טיפול וטרינרי ותמיכה ואהבה מתמשכת מבני המשפחה והחברים. ועדיין, וולף אמר כי "כל הקרדיט" הוא לג'ינו עצמו. "הוא קיבל הרבה אהבה, ואני חושב שהוא פשוט כלב חזק". 

כדי לחגוג את הזכייה המשמחת, וולף לקח את ג'ינו לטיול בעגלה ברחבי שכונת מאר ויסטה בלוס אנג'לס, פעילות שג'ינו אוהב לעשות לדבריו של וולף. 

התואר "הכלב המבוגר בעולם" הוחזק בעבר על ידי Pebbles, מסוג טוי פוקס טרייר, אך הוא מת ב-3 באוקטובר השנה, כך לפי ההודעה שפורסמה על ידי ספר השיאים של גינס.

YOU MIGHT ALSO LIKE