בכיר במשמרות המהפכה מבטיח לחטוף את נתניהו ולהשפיל אותו ברחובות איראן
מפקד בצבא האיראני הבטיח להצעיד את ר"מ ישראל הנבחר ברחובות עם "רצועה וקולר של עבדים", זאת לא לפני שקרא להשמיד את "משטר רוצחי הילדים"

בכיר במשמרות המהפכה האיראני איים ביום ראשון לחטוף את ראש ממשלת ישראל הנכנס, בנימין נתניהו, ויצעידו אותו ברחובות איראן "כשהוא עם רצועה וקולר של עבדים".

(צילום: Shutterstock)

לצד האיום על נתניהו, מוג'טאבה פאדה, מפקד חיל משמרות המהפכה של במחוז עספיה, קרא גם להשמיד את "משטר רוצחי הילדים של ישראל", כך על פי הג'רוזלם פוסט, שציטט את העיתון האיראני באהר ניוז. 

האיומים של פאדה נגד ראש ממשלת ישראל בעבר ובעתיד, נשמעו בזמן הלוויה שנערכה בעספיה לזכר "קדושים" שמתו בזמן המאבק שלהם נגד מתנגדים שהפגינו על מותה של האישה האיראנית כורדית מחסה אמיני בת ה-22.

כזכור, אמיני מתה בזמן שהייתה במעצר של משטרת המוסר לאחר שנטען כי היא לבשה את החיג'אב שלה בצורה לא נכונה. מותה עורר הפגנות אלימות מתמשכות ועימותים נרחבים בין מפגינים לרשויות ברחבי המדינה האסלאמית.

פאדה, על פי הדיווחים, אמר כי "ראש הממשלה לשעבר של המשטר הציוני קיווה שההפגנות באיראן יובילו אותו לנסוע לטהראן", אבל הרפובליקה האסלאמית "תנצח ותצעיד את ראש הממשלה הזה לאיראן כשהוא לבוש ברצועה וקולר של עבדים".

מומחה איראני בשם בנאפשה זנד, אמר כי הרטוריקה הזו מתאימה למנהיגים האיראנים, בעיקר מנהיגי דת להם יש "דפוס של איומים פיזיים והתנקשות נגד מנהיגי העולם. במילים אחרות, כל מי שמעז להסתבך עם הטרור החצוף והמתודולוגיה האלימה של טהראן, בסופו של דבר מקבל איום כזה". 

רק לאחרונה, השליח המיוחד האמריקני לאיראן, רוברט מאלי, הודה שאיומי ההתנקשות של המשטר נגד פקידי ממשל של ארה"ב, יהפכו את הסכם הגרעין עם המדינה לבלתי אפשרי.

 "למרות שבמשך ארבעה עשורים האחרונים רוב מנהיגי העולם והגופים הבינלאומיים כמו האו"ם העלימו עין בעוונה מהפשע של המשטר האסלאמי, עכשיו זה הופך ליותר ויותר בלתי נמנע", אמר זנד. 

YOU MIGHT ALSO LIKE