רוצח סדרתי במקסיקו: מצוד אחר אזרח אמריקאי שהרג לפחות שלוש נשים
הרשויות מאמינות כי החשוד קיים יחסים עם עובדות מין, אז היכה אותן למוות והשאיר את גופותיהן במוטל. ההערכות כי הוא מסתתר בסן דייגו, קליפורניה

הרשויות במקסיקו מחפשות אחר אזרח אמריקאי החשוד כרוצח סדרתי, כאשר על פי הערכות הוא הרג לפחות שלוש עובדות מין מעבר לגבול עם טיחואנה. 

ריקרדו קארפיו, התובע הכללי של באחה קליפורניה - המדינה המערבית והצפונית ביותר של מקסיקו, אמר כי הרשויות מאמינות שהחשוד מסתתר בסן דייגו, קליפורניה, וכי החוקרים עובדים עם עמיתיהם בארצות הברית כדי לאתר אותו. 

"אם מישהו מאיים על החיים של האזרחים שלנו, של הנשים שלנו, אז תהיה לו בעיה רצינית עם מערכת המשפט שלנו", אמר קארפיו. "מתבצעת עבודה בנוגע לשיתוף מידע בין מחלקת הרצח שלנו למחלקת האסטרטגיה. הם הצליחו לקבוע שהחשוד הזה תקף קורבנות פגיעים ובודדים, והוא מפתה אותם בשקרים".

זהות החשוד אינה פורסמה בינתיים, רשת NBC בסן דייגו ציטטה חוקרי רצח, שדיווחו כי האדם אחריו מחפשים הוא אכן אזרח אמריקאי שמצא את הקורבנות שלו במועדוני חשפנות וברים באזור Zona Norte שבצפון טיחואנה, השוכנת ממש מעבר לגבול עם ארה"ב. 

כאשר הרשויות בינתיים קושרות לחשוד שלוש מקרי רצח, אם כי יש סיכוי לקורבנות נוספים, כל אחת מהנשים שנרצחו נמצאה מתה בחדר מוטל, וראיות מצביעות על כך שהחשוד קיים איתן יחסי מין לפני שהיכה והרג אותן. 

"נקטנו את הפעולות הנדרשות כדי לנסות ולזהות את כל המקרים שעשויים להיות קשורים לרצח הנשים, והוצאנו צו מעצר נגד החשוד הזה", הוסיף התובע הכללי. "ללא ספק, אנחנו נתפוס אותו ונעביר אותו בחזרה לכאן, לטיחואנה".

עיירת הגבול טיחואנה היא אחת מנקודות המעבר העמוסות ביותר בין ארצות הברית למקסיקו. מעבר לכך, זהו גם יעד פופולרי עבור תיירים אמריקאים בזכות חיי לילה התוססים שם, החופים ורובע החלונות האדומים המפורסם.

YOU MIGHT ALSO LIKE