כוחות מיוחדים פשטו על נכסיו של אדם המנהל אתר על 'אזור 51'
סוכנים של ה-FBI ושל חיל האוויר ביצעו חיפוש והחרימו ציוד רב מביתו של יורג ארנו, החוקר את הבסיס הסודי ואת תופעות העב"מים כבר שנים רבות. "זה היה מסר להשתיק את הקהילה"

סוכנים של חיל האוויר האמריקאי ושל ה-FBI פשטו על שני בתים בנבדה השייכים לאותו אדם, שמפעיל אתר אינטרנט על 'אזור 51' בו הוא מפרסם מאמרים וכתבות על תיאוריות לגבי מה מתרחש בבסיס הסודי בביותר.

-

(צילום: Shutterstock)

משרד החקירות המיוחדות של חיל האוויר וה-FBI הגיעו ב-3 בנובמבר לשני נכסים בלאס וגאס הקשורים למנהל האתר, יורג ארנו, והחרימו ראיות. כך אישר הדובר הקולונר בריון מקגרי בהצהרה. 

ארנו מנהל את האתר Dreamland Reasort, אתר פופולרי המוקדש לבסיס הסודי ביותר של חיל האוויר ואולי הצבא האמריקאי בכלל, הממוקם קצת פחות מ-200 ק"מ צפון-מערבית ללאס וגאס, במעמקי מדבר נבדה. 

הבסיס ידוע כמקור לספקולציות וקונספירציות, והאתר של ארנו כולל תצלומים וסרטוני רחפנים של אזור 51, ברמה של דיווחים על האנשים המגיעים והולכים, וכאלה מסוקרנים שעוצרים ליד המקום ומציצים. 

האתר גם כולל דיווחים על עב"מים וחייזרים - וארנו דוחה כל טענה כי הדיווחים שלו הם שקריים, שכן מדובר ב"הסחת דעת מהמטרה האמיתית של הבסיס - מחקר ופיתוח כל מיני פרויקטים שחורים".

בראיון שערך השבוע עם ג'ורג' קנאפ, אחרי הפשיטה על נכסיו על ידי הסוכנויות, ארנו הדגיש כי הוא מקפיד לסנן את התוכן שהוא מפרסם, שחלקו עשוי להיות מסווג באופן לגיטימי. הוא סיפר כי הוא למד זאת בדרך הקשה, כאשר הוא נושא עליו כתב באתר שלו חצה את הגבול, והסוכנים ערכו חיפוש בביתו. 

ארנו טען כי הוא לא יודע אחר מה בדיוק הסוכנים חיפשו הפעם: "כמו שזה נשמע כרגע, אין לי הבנה ברורה במה אני מואשם או מדוע הרכוש שלי נתפס. פלאפונים, USB, כונני גיבוי, ציוד הצילום שלי ששווה כמעט 10,000 דולר, הרחפן שלי - הכל נלקח". 

בהצהרה לעיתון Las Vegas Review, ארנו אמר שהוא הוריד כמה תמונות מהאתר שלו, כדי "לנטרל את המצב… למרות שאני מאמין שהתמונות הושגו באופן חוקי והן חוקיות לפרסום. אני לא מעלה שום דבר לאתר שלי שלא ניתן למצוא בעשרות אתרים אחרים ובפרסומים של כלי חדשות". 

מוקדם יותר, ארנו נפגש עם עורך דינו, כאשר הוא עדיין לא יודע אם הוא עומד בפני כתב אישום פלילי. בינתיים, הוא שוקל צעדים משפטיים כדי להחזיר את הציוד שהוחרם: "אני מאמין שהחיפוש, שבוצע בכוח מיותר לחלוטין, נועד כמסר להשתיק את קהילת המחקר של אזור 51". 

YOU MIGHT ALSO LIKE