מנסים להיגמל מקפה? הנה חמישה משקאות שיעזרו לכם להתעורר בבוקר
צריכת הקפה ברחבי העולם הולכת וגוברת ורבים מנסים להימנע או להפחית את צריכת הקפה שלהם. החדשות הטובות הן שיש לא מעט אלטרנטיבות למשקה האהוב, והן בריאות, מעוררות, ועשירות ביתרונות בריאותיים ותזונתיים

הקפה הראשון של הבוקר הוא ריטואל חשוב עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם. עם זאת, חשוב לזכור כי קפה על בטן ריקה זה לא הדבר הכי טוב עבורנו ולגוף שלנו. כמו כן, רבים מנסים להפחית את צריכת הקפה שלהם, ובצדק. לכן, ריכזנו עבורכם מספר אופציות נהדרות ובריאות לפתוח איתן את היום ולקבל זריקת אנרגיה:

תה ירוק 

בבוקר, מיד לאחר הקימה, עדיף לבחור בתה ירוק במקום בכוס קפה. בתה ירוק יש המון חומרים נוגדי חמצון ושאר חומרים תזונתיים שמסוגלים לספק זריקת אנרגיה אפקטיבית יותר  הודות לשילוב בין קפאין לל-תיאנין. למעשה, מחקרים מראים כי כוס תה ירוק ביום מסוגלת להעניק בוסט רציני לאנרגיה ולתפקודי המוח.

שייק ירוק

שייק מלא בעלים וירקות ירוקים, עשיר בסיבים בהשוואה לפירות אחרים. קייל ותרד למשל מפוצצים בחומרים תזונתיים מעוררים, והם גם מקור טוב לברזל התורם להובלה של חמצן לתאי הגוף כדי להילחם בעייפות. הכניסו לבנלדר אבוקדו, אננס, תרד, בננה וחלב שיבולת שועל, היכונו להתמכר.

מי קוקוס 

הם עשירים בחומרים תזונתיים, חומרים נוגדי חמצון ואלקטרוליטים, ויש ש בהם הרבה אשלגן, המסייע לאזן את רמות הנוזלים בגוף ואת מערכת העצבים. מחקרים אשר נעשו בתחום מצאו כי מי קוקוס אפקטיביים בהשבת נוזלים לגוף בדיוק כמו משקאות ספורט.

קפה חמאתי (בולטפרוף)

מסוגל להקפיץ את רמות האנרגיה וגם את רמות הסבולת. נוסף לכך, זה ימנע מכם לנשנש לפני ארוחת הצהריים.

חלב מוזהב 

מדובר על חלב קוקוס עם כורכום, ג'ינג'ר ופלפל שחור. למשקה הוותיק הזה יש יכולות אנטי דלקתיות, הודות לכורכום שהוא סופר-ספייס שאף מסוגל להקל חרדה ולשפר את כל היום שלכם.

לסיכום, חשוב לזכור כי המשקאות האלו לא מחליפים את החשיבות של שתיית מים. המים חשובים לא רק בהרווית הצימאון ומניעת התייבשות, אלא גם בתהליך ההתעוררות של הגוף ומלחמתו בעייפות.

YOU MIGHT ALSO LIKE