שלוש גופות עם סימני אלימות קשים נשטפו אל חופי מקסיקו - אל מול עשרות מבלים בים
תושבי האזור ככל הנראה כל כך רגילים לזוועות מסוג זה, שהמבלים בחוף הזדעזעו אך לא התרגשו. הרשויות מאמינות שהנרצחים הם קורבנות של הקרטלים המקומיים

שרידי גופות של שלושה אנשים נסחפו במהלך סוף השבוע לחוף באקפולקו, מקסיקו, אל מול עיניי מבלים רבים ומזועזעים שמילאו את המקום.

הגופות כולן היו עם סימני אלימות קשים מאוד. שתיים מהן נמצאו על ידי מבלים בחוף קונדסה בשבת, והשלישית נשטפה בחוף איקקוס הסמוך. הרשויות כמובן הוזעקו למקום ולקחו את הגופות, שעל פי הדיווחים מדובר בקורבנות של הרג אכזרי של קרטלים. עם זאת, החופים לא נסגרו לרגע. 

תמונות קשות מראות את אחת הגופות שוכבות על החול עם הפנים כלפי מעלה, בזמן שהמבקרים מזדעזעים - אך ממשיכים בשלהם. 

אחת משתי הגופות שאותרו בקונדסה הייתה קשורה לעוגן ממלט, והגופה השלישית שנמצאה בחוף איקקוס נורתה בחלק האחורי של הראש.

החשיפה הנוראית מגיעה כאשר אלימות הקרלטים גוברת ביעד התיירותי היוקרתי, שכעת נחשב למקום השביעי הקטלני בעולם - כך לפי ה'סאן'. יותר מ-120 אירועי רצח נרשמו באקפולקו רק בארבעת החודשים הראשונים של השנה. 

בשנה שעברה פרסמה מחלקת המדינה האמריקאית ייעוץ לאזרחיה שלא לנסוע למדינת גררו, שם נמצאת גם אקפולקו, והזהירה מפני פשע ואלימות ברמות "נפוצות", כמו גם אירועי חטיפה רבים. 

"קבוצות של חמושים פועלות ללא תלות בממשלה באזורים רבים של גררו", כתבה אז מחלקת המדינה. "חברי הקבוצות הללו שמים לעתים קרובות מחסומים ועשויים לנקוט באלימות כלפי מטיילים". 

האזור מלא באירועי אלימות קשים ביותר, ונראה שהציבור התרגל לזוועות המתרחשות אל מול עיניו. 

בשנת 2018, למשל, חמושים הרגו אדם ופצעו שניים נוספים בתוך מסעדה בחוף, זאת בזמן שתיירים תועדו ממשיכים בפעילויות הפנאי שלהם לא הרחק מהגופה. באותה שנה, אגב, כל המשטרה פורקה מנשקה ונחקרה לאחר שגורמים רשמיים אמרו שהכוח הוא חלק מהקרטלים. 



YOU MIGHT ALSO LIKE