ההכרזה של טראמפ: פוקס ניוז קטע את נאומו, איוונקה הודיעה שהיא תישאר מחוץ לפוליטיקה
כבר שבוע שהנשיא לשעבר סופג ביקורות קשות מאז בחירות האמצע, ועכשיו נראה שהוא גם מאבד את ערוץ החדשות שנהג לתמוך בו, ואפילו את בתו

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הכריז אתמול (שלישי) כי הוא יתמודד עבור קדנציה שנייה בבחירות לבית הלבן שייערכו ב-2024. 

(צילום: רויטרס)

את נאומו החגיגי הוא נשא בביתו במאר-א-לאגו בפלורידה, מה ששודר בערוצי תקשורת רבים. אלא שרבים מאוד הופתעו כאשר הערוץ השמרני שנוטה לסקר אותו באופן חיובי - החליט לקטוע את טראמפ באמצע דבריו, כאשר המנחה אמרה:

"אנחנו עוד נחזור לנשיא לשעבר טראמפ, כאשר יהיו חדשות שיצדיקו זאת", אמרה לאורה אינגרהם, והוסיפה: "שבוע אחד בלבד אחרי בחירות אמצע הקדנציה של 2022, ותראו את זה, אנחנו כבר מתכוננים לשנת 2024".

לאחר זמן מה, אינגרהאם רצתה להפנות את השידור בחזרה לטראמפ, ואמרה לצופים: "אנחנו הולכים לטבול בחזרה ולראות מה הוא עדיין אומר".

רשת פוקס ניוז לא הייתה היחידה שקטעה את דבריו של הנשיא לשעבר, כאשר CNN גם עשתה זאת, בעוד ש-MSNBC בכלל לא סיקרה את הנאום שלו בשידור חי. אך כאמור, העובדה שהערוץ הרפובליקני הידוע בתור אוהד של טראמפ עשה זאת - הפתיעה רבים.

מה שעוד תפס כותרות לאחר ההכרזה, זה תגובה של בתו של טראמפ, איוונקה, שאמרה כי היא לא תיקח חלק במסע הבחירות של אביה - זאת יממה לאחר דיווח כי הנשיא לשעבר ביקש מבתו לעמוד איתו על הבמה בזמן ההכרזה על ריצה לבית הלבן. 

בהודעה שפרסמה, איוונקה אמרה: "אני מאוד אוהבת את אבא שלי. הפעם, אני בוחרת לתעדף את ילדיי הצעירים ואת החיים הפרטיים כמשפחה. אני לא מתכוונת להיות מעורבת בפוליטיקה… אמנם אני תמיד אוהב ותמיד אתמוך באבי, אבל בהמשך אעשה זאת מחוץ לזירה הפוליטית".

ואכן, איוונקה לא נצפתה בקהל שעמד באולם הנשפים של מאר-א-לאגו, אם כי מי שכן נראה היה בעלה, ג'ארד קושנר, שהיה יועצו הקרוב של טראמפ. 

הנשיא לשעבר סופג ביקורת קשה מאוד על השפעתו על המפלגה הרפובליקנית, בעיקר בבחירות אמצע הקדנציה שנערכו בשבוע שעבר. תורמת גדולה ל'פוקס ניוז', ליז פיק, אמרה ימים לאחר מכן: "אנו מקווים שמיליוני האמריקאים שתמכו בטראמפ ב-2016 ושוב ב-2020, יתחילו להבין שזמנו חלף".

"אם הם אוהבים את המדיניות שלו, הם צריכים להעביר את הנאמנות שלהם לרון דה-סנטיס, שמעולם לא הפסיד בקמפיין, ומי שהתגלה כמנצח הגדול בבחירות האמצע האלה", הוסיפה.

YOU MIGHT ALSO LIKE