מעטפות עם אבקה לבנה נשלחו למועמדת הרפובליקנית למושלות אריזונה
אחרי שהמשטרה אספה את החומר החשוד, אליו נחשף אחד מאנשי צוות הקמפיין, קארי לייק האשימה את התקשורת ואמרה: "אנחנו בזמנים מסוכנים"

שתי מעטפות המכילות אבקה לבנה נשלחו למשרדה של קארי לייק, המועמדת הרפובליקנית לתפקיד מושלת אריזונה ואחת מהפוליטיקאיות הבולטות במפלגה. 

(צילום: Shutterstock)

צוותים של משטרת פיניקס הוזעקו בסביבות השעה 22:15, ערב יום שבת, ואספו את החומר החשוד, כאשר מקור המכיר את הפרטים אמר כי שתי מעטפות עם "אבקה לבנה" נשלחו למשרד הקמפיין של לייק.

על פי הדיווחים, אחד מאנשי הצוות פתח את אחת המעטפות ונחשף לחומרים, אך לא נפגע. 

לייק, לשעבר מגישת חדשות וכעת מתמודדת לתפקיד המושלת עם תמיכתו של דונלד טראמפ, הגיבה: "אני כל כך עסוקה בקמפיין, וזה קרה. לא הייתי במשרד, ואחד מאנשי הצוות הנפלאים שלי, כמה מהם, נחשפו לזה. עד עכשיו הם בסדר".

היא המשיכה והביעה את דאגתה מפני עלייה בתקריות האלימות: "אנחנו בזמנים מסוכנים. זו לא הפעם הראשונה שמאיימים עלינו. איימו עליי הרבה פעמים. ניקבו לנו צמיגי רכב, קדחו לנו ברגים בהם כדי שיתפוצצו בזמן שאנחנו על הכביש. אנחנו נרד לעומק העניין, ובגלל זה אנחנו צריכים לבחור מישהו חזק ולוחם, ולא פחדן".

כמבקרת חריפה של עיתונות המיינסטרים, לייק ייחסה את הפילוג הפוליטי לאופן סיקור התקשורת: "אנחנו נמצאים בזמנים כל כך מקוטבים, וזו אחת הסיבות שבגללה התרחקתי מתקשורת הפייק ניוז, כי הבנתי שהיא חלק גדול מזה. אני מאמינה שהאמריקאים ובפרט תושבי אריזונה מבינים יותר ממה שהתקשורת מנסה לגרום לנו להאמין".

ואכן נראה שהאלימות כלפי פוליטיקאים נמצאת במגמת עלייה. ביולי האחרון, הנציג הרפובליקני והמועמד למושל ניו יורק, לי זלדין, הותקף באירוע קמפיין על ידי אדם שנשא חפץ חד. לפני שבועיים, בעלה של יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי, פול, הותקף ואושפז לאחר שאדם עם פטיש פרץ לביתם הפרטי בסן פרנסיסקו, והמשרד של המושלת הדמוקרטית מאריזונה, קטי הובס, נפרץ בשבוע שעבר.

YOU MIGHT ALSO LIKE