עכשיו במספרים: כך תקשורת המיינסטרים מסקרת באופן שלילי את הרפובליקנים
המחקר מצא כי ביידן קיבל מהעיתונאים 13 הערות חיוביות ו-26 שליליות, לעומת קודמו בתפקיד טראמפ, שספג 14 ו-94, בהתאמה. כך עולה ממחקר שתוצאותיו אינן מפתיעות

מועמדים רפובליקנים סופגים בתקשורת המיינסטרים ביקורת קשה בהרבה מאשר הפוליטיקאים הדמוקרטים, כאשר כלי החדשות מסקרים את המפלגה הרפובליקנית באופן שלילי ב-87% מהמקרים.

(צילום: Shutterstock)

על פי המחקר של המרכז השמרני לחקר המדיה, נמצא כי התקשורת אומנם מקלה על הדמוקרטים, אך הם עדיין מקבלים סיקור שלילי ב-67% מהזמן.

המחקר בחן את מהדורות הלילה של ABC, CBS ו-NBC, ומצא גם שהנשיא ג'ו ביידן סופג הרבה פחות ביקורת בשנה הנוכחית לעומת קודמו בתפקיד דונלד טראמפ, במהלך בחירות האמצע בשנת 2018. אז, טראמפ היווה 48% מכלל זמן השידור במהדורות החדשות על מסע בחירות אמצע הקדנציה, יותר מכל המועמדים לקונגרס ולמושלים ביחד - וכן, זה היה בעיקר שלילי.

ולשם השוואה, הכיסוי התקשורתי של הנשיא המכהן במהלך הקדנציה השנה, היווה רק 16%. ובעוד שביידן קיבל בעיקר סיקור שלילי במהלך מסגרת הזמן של המחקר, מדובר בקנה מידה קטן בהרבה מזה של טראמפ - שבע הערות שליליות נגד ביידן, לעומת 54 נגד טראמפ. 

בסך הכל, המחקר מצא כי ביידן ומועמדים דמוקרטיים גררו 13 הערות חיוביות ו-26 שליליות, הוא 67%. הרפובליקנים, לעומתם, ספגו 94 הערות שליליות ורק 14 חיוביות, 87%. 

(צילום: Shutterstock)

המרכז השמרני לחקר המדיה פירק את המספרים וגילה ששלושה מועמדים רפובליקנים ודמוקרט אחד יצרו את רוב הסיקור השלילי של העיתונות - הרשל ווקר, מהמט אוז וקארי לייק הרפובליקנים, והדמוקרט ג'ו פטרמן.

פטרמן גרר 81% סיקור שלילי, גרוע יותר מכל מועמד או פוליטיקאי דמוקרטי אחר, כאשר הדיווחים התייחסו בעיקר לוויכוחים שלו נגד אוז בחודש שעבר.

המועמדת הרפובליקנית לתפקיד מושלת אריזונה, קארי לייק, קיבלה את הציון גרוע ביותר מבין כל המועמדים לגבי האופן שבו העיתונאים סיקור אותה - 100% שלילי. 



YOU MIGHT ALSO LIKE