"האובססיה של אלכסנדריה אוקסיו-קורטז למדינה היהודית - היא מבישה"
הביקורת נגד הנציגה הפרוגרסיבית מגיעה אחרי שהיא תקפה את ארגון איפא"ק, שדולה פרו-ישראלית בקונגרס, שהשקיעה מילונים בקמפיינים נגד מועמדת דמוקרטית

ארגון הנאבק באנטישמיות תקף את הנציגה הדמוקרטית מניו יורק אלכסנדריה אוקסיו-קורטז, והטיח בה שהיא הראתה את "צבעיה האמיתיים" לאחר שהיא העבירה ביקורת על הוועדה האמריקנית לענייני ציבור (AIPAC). 

(צילום: Shuttestock)

"האובססיה המתמשכת של AOC, הן ל-AIPAC והן למדינה היהודית, היא מבישה", אמרה ליאורה רז, מנכ"לית StopAntisemitism, ל'ניו יורק פוסט' בראיון שנערך ביום שלישי.

אוקסי-קורטז, המכונה AOC, תקפה ביום שני את איפא"ק, שהיא שדולה פרו-ישראלית בקונגרס האמריקאי, על כך שהשתמשה ב-Super PAC שלהם למימון פרסומות בדואר וטלוויזיה נגד סאמר לי הדמוקרט, שמתמודד במחוז ה-12 של פנסילבניה.

"למרבה הבושה, איפא"ק פועלת למען השליטה הרפובליקנית בקונגרס וערעור יציבות נוסף של הדמוקרטיה בארצות הברית", צייצה AOC ביום שני בטוויטר שלה. "בואו נעמוד לצד סאמר לי. עזרו לה היום עם משמרת התנדבות או תרומה".

דבריה של הנציגה הפרוגרסיבית הגיעו לאחר הפרסום של Intercept, לפיו ה-Super PAC של פרויקט הדמוקרטיה המאוחדת של איפא"ק, הוציאה קרוב ל-3 מיליון דולר כדי להביס את לי במירוץ שלה, והשתמשה ב-700,000 דולר רק בימים האחרונים בפרסומות נגדה בטלוויזיה ובדואר. 

הארגון StopAntisemitism אמר בראיון ל'פוסט' כי הציוץ של AOC מבחין בקבוצה היהודית, וטען שהמחוקקת מתעלמת מקבוצות דו-מפלגתיות ושמאלניות אחרות הפועלות נגד לי. 

הוועידה הפוליטית 'צדק דמוקרטי', התומך באוקסיו-קורטז ובמועמדת לי, הדגיש את דבריה של AOC: "נראה שלאיפא"ק ולמפלגה הרפובליקנית יש את אותה אג'נדה", אמר הדובר אוסמה אנדרבי. 

גם הסנאטור ברני סנדרס תקף את איפא"ק על ההוצאות הגדולות במסע הבחירות: "המיליארדרים שמממנים את איפא"ק מוציאים מיליון דולר נגד סאמר לי, כי היא עומדת עם אנשים עובדים ונגד תאוות בצע של תאגידים. הדמוקרטים חייבים להתאחד ולגנות את ה-Super PAC הזה, ולעשות כל מה שאפשר כדי לבחור בסאמר". 

YOU MIGHT ALSO LIKE