תוצאות ההסתה? הפעם ההיא שמרג'ורי טיילור גרין אמרה שלננסי פלוסי מגיע למות
רק לפני כשנתיים, הנציגה הרפובליקנית שהייתה אז מועמדת לקונגרס, אמרה כי יו"ר בית הנבחרים בוגדת בעם האמריקאי - פשע שגזר דינו מוות

דבריה של הנציגה הרפובליקנית מג'ורג'יה, מרג'ורי טיילור גרין, שרומזים כי ליו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי מגיע למות - הופיעו מחדש ברשתות החברתיות לאחר שבעלה של הפוליטיקאית הדמוקרטית הותקף בביתו בסן פרנסיסקו.

(צילום: Shutterstock)

בסרטון משנת 2020 ששותף שוב בטוויטר בעקבות התקיפה המזעזעת בביתה של יו"ר בית הנבחרים, ניתן לשמוע את גרין, אז מועמדת לקונגרס, מתייחסת לכך שפלוסי לא תומכת בחומת הגבול של דונלד טראמפ. 

"היא בוגדת במדינה שלנו, היא אשמה בבגידה. היא לקחה שבועה להגן על אזרחים אמריקאים ולקיים את החוקים שלנו, אך היא נותנת סיוע ונחמה לאויבים שלנו שפולשים לארצנו באופן לא חוקי - זו בגידה", אמרה. 

"ועל פי החוק שלנו, ניתן להעיף החוצה נציגים וסנאטורים, שלא ישרותו עוד בממשל שלנו, ומדובר בפשע שגורר עונש מוות. ננסי פלוסי אשמה בבגידה, ואנחנו רוצים שהיא תצא מהממשלה שלנו".

אותו סרטון ששותף באפריל על ידי כתב רשת CNN אנדרו קצ'ינסקי, כלל וידאו שפרסמה גרין בחשבון הפייסבוק שלה באותה תקופה שאמרה את הדברים - אך מחקה אותו מאוחר יותר.

בינואר האחרון, אגב, ערוץ החדשות דיווח כי בשנת 2019, גרין אמרה בשידור חי בפייסבוק כי פלוסי "תסבול מוות או שהיא תהיה בכלא" בגלל "הבגידה" שלה.

אחרי שהתיעוד הופץ שוב ברחבי הרשת החברתית, גרין הגיבה: "אלימות ופשע משתוללים באמריקה של ג'ו ביידן. זה לא צריך היה לקרות לפול פלוסי. זה לא צריך לקרות לאמריקנים חפים מפשע. זה לא צריך לקרות לי (הותקפתי שש פעמים, חווה אלימות ואיומי מוות כל יום)". 

"בין אם זו אטלנטה, שיקגו, ניו יורק או סן פרנסיסקו, אנחנו צריכים לממן ולתמוך במשטרה ולסיים את הפשע הקטלני הארצי. מתפללים למען פול פלוסי", אמרה המחוקקת הרפובליקנית.

כזכור, התקיפה של פלוסי בן ה-82 אירעה ביום שישי בבוקר, כאשר דיוויד דפאפ בן ה-42 פרץ לבית של בני הזוג בסן פרנסיסקו, בעודו חמוש בפטיש. על פי הדיווחים, הוא נכנס וצעק: "איפה ננסי?", ומשלא הייתה שם הוא תקף את בעלה. 

דפאפ נעצר על ידי משטרת סן פרנסיסקו, בעוד שפלוסי נלקח לבית החולים, שם הוא עדיין מתאושש מניתוח לתיקון שבר בגולגולת. על פי ההודעה של יו"ר בית הנבחרים, פלוסי צפוי להחלים לחלוטין.




YOU MIGHT ALSO LIKE