תייר אמריקאי טוען כי הוא נחטף במקסיקו, הוכה במצ'טה והושאר לדמם למוות
דוסטן ג'קסון מאושפז בארצות הברית לאחר שהכתף שלו התרסקה וכף הרגל כמעט התנתקה, לטענתו לאחר שנקלע למארב. "התחושה הכי מפחידה בעולם"

אזרח אמריקאי שטייל במקסיקו בפברואר האחרון, טוען כי הוא נחטף, הוכה קשות ונשאר לדמם למוות. "לעולם לא אשכח את ההרגשה הזו, זו הייתה התחושה הכי מפחידה בעולם", אמר. 

בתום חופשה בקנקון עם אשתו, דוסטן ג'קסון סיפר כי הוא התקשר למונית כדי שתיקח אותו לקנות טבק ללעיסה, בזמן שהשניים מחכים לטיסה שלהם בחזרה אל ארצות הברית.

הנהג אמר כי הוא מכיר חנות אשר מוכרת את מה שהוא מחפש, אבל אז, לטענתו של ג'קסון, הוא נחטף. 

האמריקאי סיפר כי ברגע שהוא יצא מהמכונית, הוא נקלע למארב על ידי שודדים חמושים במצ'טה שתקפו אותו וגרמו לו לאבד את הכרתו. 

"יצאתי החוצה והכל היה בסדר, ואז, בום, האורות כבו. הדבר הבא שאני זוכר הוא שהתעוררתי בתעלה", סיפר ג'קסון לרשת 'פוקס 11' של לוס אנג'לס.

הוא המשיך עם תיאור גרפי מצמרר: "הם רצו לחתוך לי את גיד אכילס, אבל הם החטיאו. במקום לחתוך אותו, הם פגעו בתחתית כף הרגל שלי, ואז היא פשוט התנופפה. הם ניסו לחתוך לי את כל הגידים ולהשאיר אותי למות".

על פי עדותו של ג'קסון, החוטפים השאירו אותו למות בתעלה, שם הוא שהה בין 36 ל-72 שעות. בסופו של דבר, ג'קסון, שלא דובר ספרדית, הצליח לאסוף כוחות ולפנות לאנשים ולבקש עזרה. 

"שכבתי שם, ממש חיכיתי למות, אבל משהו בתוכי, איזשהו כוח הגיע אלי ואמר לי, 'יש לך משפחה, יש לך ילדים. קום'", הוא נזכר.

בסופו של דבר, התייר הפצוע מצא שוטרת שהגישה לו סיוע מיידי והביאה אותו לבסוף לשדה התעופה. הוא העיד כי הוא פנה למאות אנשים שיסייעו לו בנמל התעופה, אבל רק אישה אחת מאפריקה, שטיסתה בוטלה, הסכימה לעזור לו. 

ג'קסון שנמצא כעת בשיקום, סיפר כי הוא עבר ארבעה ניתוחים לתיקון כף הרגל והכתף שלו. "הכתף שלי מזויפית לגמרי עכשיו. אין שם יותר עצם אמיתית. הרופאים חושבים שזה בגלל שהם זרקו אותי מהרכב, כנראה", הסביר.

YOU MIGHT ALSO LIKE