מכבסת בחוץ: ניקולה פלץ חושפת את הסכסוך המשפחתי של משפחת בקהאם
אשתו הטריה של ברוקלין בקהאם התראיינה לאחרונה וסיפרה על הדינמיקה המשפחתית המורכבת, וחשפה בפעם הראשונה כי הכל התחיל כאשר ויקטוריה לא הזמינה אותה ואת בעלה לתצוגת האופנה שלה בשבוע האופנה

ניקולה פרץ, דוגמנית צעירה ובמקרה גם אשתו של ברוקלין בקהאם, אחד הכוכבים הכי לוהטים בביצה ההוליוודית, ובנם של ויקטוריה ודיוויד בקהאם, החליטה לפתוח את כל הקלפים. בראיון חדש היא חושפת את המורכבות המשפחתית ואת הסכסוך ההולך וצובר תאוצה בין ברוקלין ואימו.

כזכור, השניים התחתנו לפני חמישה חודשים, והחלו לצאת לפני כשלוש שנים. כעת, נראה כי לראשונה מבינה ניקולה את המחיר שהיא נאלצת לשלם בכניסתה למשפחה הכי מתוקשרת בביצה. ״אני עדיין חיה את חיי כפי שחייתי אותם, אבל הדברים מעט השתנו״, היא מספרת.

עוד התייחסה ניקולה לשמועות אודות משבר ביחסים בין ברוקלין לאימו, ויקטוריה. ״הרשת הייתה בסערה כאשר לא לבשתי לחתונה שמלה של ויקטוריה. באמת שרציתי, המחשבה ללבוש שמלה שחמותי תעצב עבורי ריגשה אותי״, אמרה. אך אז, היא לא שמעה מויקטוריה מספר ימים, והחליטה ללכת על מעצב העל ולנטינו.

כאמור, חשפה לראשונה הדוגמנית הצעירה את המשבר ביחסים בין בעלה הטרי ואימו. ״ויקטוריה לא התקשרה והזמינו אותנו לתצוגה שלה בשבוע האופנה בפריז. למען האמת, גילנו על התצוגה על הדרך. מאז ומתמיד ברוקלין לקח בתצוגה חלק, היינו מופתעים שהפעם לא הוזמנו״, סיפרה.

לבסוף, סיכמה ואמרה כי היא וברוקלין לגמרי מוכנים לצעד הבא. ״ברוקלין אומר לי כל יום שהוא רוצה ילדים. זה גורם לי לאהוב אותו יותר. אני רוצה להיות אמא ומתרגשת מהמחשבה הזו. אבל אני מרגישה שאני צריכה להספיק עוד כמה דברים בקריירה שלי, אני רוצה להעניק לילדיי את כל תשומת הלב״.

YOU MIGHT ALSO LIKE