המגישה האמריקאית קייטי קוריק חושפת לראשונה: ״אני מתמודדת עם סרטן השד״
העיתונאית והמגישה גילתה בראיון חדש כי בחודש יוני האחרון אובחנה עם מחלת הסרטן ובימים אלה מטופלת בהקרנות לאחר שעברה ניתוח. ״בכל שתי דקות אישה בארצות הברית אישה מאובחנת עם סרטן השד, הפעם אני הייתי אחת מהן״, אמרה

המגישה המוכרת קייטי קוריק היא אחת מנשות הטלווזיה המוכרות והאהובות בטלווזיה האמריקאית, כאשר היא מופיעה על המסך באופן קבוע בשלושה העשורים האחרונים. כעת, בראיון חדש, היא חושפת לראשונה כי אובחנה במחלת הסרטן, ובימים אלה היא עוברת הקרנות.

״חודש המודעות לסרטן מתקרב, לכן בחרתי לשתף בסיפור האישי שלי, ולעודד את כל הנשים לגשת להיבדק, ולהבין שאולי הן צריכות יותר מממוגרפיה״, אמרה. המגישה הידועה בת ה-65 מספרת כי במשפחתה ישנם מקרים רבים של סרטן, לכן לא הייתה מופתעת מאוד. 

״גיליתי את זה ביום הנישואים שלי. הייתי בשוק, הייתה לי בחילה וכל החדר התחיל להסתובב״, סיפרה. עוד הוסיפה ואמרה כי בתחילת החודש החלה בטיפולי הקרנות, זאת לאחר שעברה ניתוח חירום. כידוע, בעלה הראשון של קוריק, הלך לעולמו בעקבות סרטן המעי, בגיל 42 בלבד. בנוסף, אותה נפטרה מהמחלה בגיל 54. 

״בהתחשב בהיסטוריה המשפחתית שלי, הבנתי שזה היה כנראה בלתי נמנע״, סיכמה. במהלך השנים, עבדה קוריק ברשתות הגדולות והמוכרות ביותר ברחבי ארצות הברית, ביניהן CNN, CBS ו-NBC. התפקיד הזכור ביותר שלה הוא בתור מגישה תוכנית בוקר, אותה הנחתה במשך 15 שנים. 



YOU MIGHT ALSO LIKE