מקרה מוות ראשון בגלל הוריקן איאן - אך "ההרוגים ייספרו במאות"
גופתו של גבר בן 72 ממחוז וולוסיה, שיצא לנקז את הבריכה שלו, נמצאה בתעלה סמוכה - והוא הוכרז כקורבן הראשון כתוצאה מהסופה ההרסנית

עם היחלשות הוריקן איאן, ממדי ההרס והאסון רק מתחילים לצוץ. קרמיין מרסנו, השריף של מחוז לי בפלורידה אשר נפגע הכי קשה מהסופה העוצמתית, אמר כי "ההרוגים ייספרו במאות", זאת אחרי שהוכרז רשמית מקרה המוות הראשון. 

(צילום: AFP)

הרשויות במדינת הסאנשיין הכריזו על מותו של גבר בן 72 מהעיר דלטונה שבמחוז וולוסיה, שהוא ההרוג הראשון כתוצאה מהוריקן איאן - אשר עוצמתו כבר נחלשה והוא חזר לדרגת סופה טרופית. 

על פי הדיווחים, ההרוג, שזהותו לא פורסמה, יצא מביתו כדי לנקז את הבריכה שלו - אך מעולם לא חזר. לאחר זמן מה, אשתו התקשרה לרשויות וסיפרה להם כי בעלה נעדר, ומאוחר יותר גופתו נמצאה בתעלה סמוכה. הוא נלקח לבית החולים, שם נקבע מותו.

כמו כן, השריף של מחוז לי התראיין לתוכנת 'בוקר טוב אמריקה', שם ניבא תחזית טרגית. "למרות שאין לי מספרים מאושרים, אני בהחלט יודע שמספר ההרוגים יהיה במאות. יש אלפי אנשי שמחכים לחילוץ", אמר.

"ושוב, אני לא יכול לתת הערכה אמיתית עד שאנחנו נגיע למקומות ונעריך כל אירוע. וכרגע אנחנו עוד לא יכולים לגשת, וזו בעיה. זה יהיה אירוע משנה חיים עבור הגברים והנשים העובדים בצוותי התגובה, הם הולכים לראות דברים שהם מעולם לא ראו".

YOU MIGHT ALSO LIKE