חשיפה ראשונה: לפני מותה המלכה אליזבת ניסתה לפייס בין מייגן מרקל ואביה
מערכת היחסים המורכבת בין הדוכסית לשעבר ואביה מצליחה לעורר לא מעט כותרות בשנים האחרונות, מה שהוביל אפילו את המלכה בכבודה ובעצמה לנסות ולפייס בין השניים. כעת, גורם בכיר מבית המלוכה חושף לראשונה כי רגע לפני שהלכה לעולמה, ניסתה אליזבת לגרום למייגן להשלים עם אביה

שלושה שבועות עברו מאז המלכה אליזבת הלכה לעולמה, ונראה כי הכותרות סביבה לא נרגעות. כעת, גורם בכיר מארמון המלוכה חושף בפעם הראשונה כי ימים ספורים לפני שנפטרה, ניסתה המלכה אליזבת לגרום למייגן מרקל להשלים עם אביה, תומס מרקל. 

כידוע, היחסים בין מייגן ואליזבת מעולם לא היו פשוטים במיוחד, ובכל זאת, נראה כי המלכה רצתה כי הדוכסית לשעבר תצליח לתקן את מערכת היחסים המורכבת והמתוחה שלה עם אביה. ״הוד מלכותה ראתה כמה המצב בין השניים מזיק למייגן. היא ניסתה לעודד אותה להשלים איתו״, נמסר. 

עוד חשף אותו גורם כי להרגשתה של המלכה, כל המחלוקות בין מייגן ואביה התנהלו בצורה גרועה ולא יעילה. ״אליזבת הרגישה כי אם זה היה נעשה אחרת, הדברים היו יכולים להסתיים בצורה חיובית. היא חשבה לאורך כל אותו זמן שהארי בהחלט היה צריך לפגוש את אביה של מייגן״. 

כזכור, מערכת היחסים בין מייגן מרקל ואביה הצליחה להדרדר בשנים האחרונות, כאשר הדוכסית לשעבר אף האשימה אותו בגין הדלפת מכתב פרטי שכתבה לו, זמן קצר לאחר שהתחתנה עם הנסיך הארי. ״בבקשה תפסיק לנצל את מערכת היחסים שלי עם בעלי״, כתבה בזמנו מייגן. 

YOU MIGHT ALSO LIKE