נערת ג׳יימס בונד וספיידרמן המקורי: הרומן הסודי שהוליווד לא הכירה
השחקנית הוותיקה ג׳יין סימור חושפת לראשונה את מערכת היחסים הרומנטית שניהלה עם השחקן כריסטופר ריב. כעת, היא מככבת בסרט חדש בתור ניצולת שואה, ולא מתרגשת מהביקורות הנוגעות בעיקר למראה החיצוני שלה

ג׳יין סימור בת ה-71 היא אחת השחקניות הוותיקות בביצה ההוליוודית, וכעת היא חוזרת למסך הקטן לאחר הפוגה לא קצרה במיוחד, ומגלמת דמות של ניצולת שואה, מה שהוביל לביקורות העוסקות בעיקר במראה החיצוני שלה. אך נראה כי עבור סימור, זה לא עניין גדול והיא לא מתרגשת מכך.

בראיון חדש ואינטימי היא מסבירה כי לא רק שזה לא מפריע לה, אלא שהיא גם שמחה לחזור למסך. עוד חשפה לראונה השחקנית כי ניהלה רומן לוהט עם ספיידרמן המקורי, השחקן כריסטופר ריב. רומן שהוליווד הצליחה לפספס ובגדול. ״הכרנו על סט הצילומים של הסרט ׳היכן שהוא בזמן׳ בשנת 1980״, סיפרה.

״כריסטופר ואני התאהבנו לגמרי במהלך הצילומים. אפשר היה להבחין בכך מיד. אבל הצלחנו להסתיר את זה. מעט מאוד אנשים ידעו. לפני שהוא הלך לעולמו הוא אמר לי שאני יכולה סוף סוף לספר את מה שקרה בינינו״, אמרה. כידוע, חיי האהבה של סימור ראו עליות ומורדות, והיא התחתנה והתגרשה ארבע פעמים. 

עוד סיפרה כי השניים חלקו כמיהה חזקה במיוחד. ״הקרבה בינינו הייתה חד פעמית, לנצח אזכור אותו״, אמרה. סימור הופיעה בשנים האחרונות בלא מעט סדרות, ביניהן ״שיטת קומינסקי״, ״סמולוויל״, ״בחירתה של רובי״, ונראה כי השחקנית הוותיקה לא חוששת להשתמש בגילה המתקדם.

״כשאני צופה על עצמי במסך, אני מרוצה. אני תמיד מחפשת את הנקודות הדומות ביני לבין הדמות, כך שאני יכולה להתחבר אליה. רק ככה אני מצליחה להיכנס לדמות בצורה מלאה וטוטאלית״, סיכמה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE