כוכבת הסרט החדש על מרילין מונרו חושפת: ״זה לקח אותי למקומות אפלים״
השחקנית אנה דה ארמס מדברת לראשונה על הצילומים לסרט החדש בכיכובה, בו היא מגלמת את הדמות האייקונית מרילין מונרו. ״למדתי מהעבודה על הסרט שאם לא אשים לעצמי גבולות, אז לא ישאר לי שום דבר״, סיפרה

מרילין מונרו הייתה אחת הדמויות המסקרנות והמתוקשרות של שנות החמישים, אשר הלכה לעולמה בגיל 36 בלבד. כעת, בסרט החדש אודות חייה, מככבת השחקנית הצעירה והמתחילה אנה דה ארמס, והיא זוכה ללא מעט ביקורות על תפקידה. ״הפעם הראשונה שנפגשתי עם הבמאי, אנדרו, ידעתי שזה זה״, סיפרה.

עוד חשפה לראשונה אנה כי הרבה מהסצנות שצילמה היו מאתגרות עבורה. ״למרות הקושי היה גם כיף גדול. האתגר הגדול ביותר הייתה כמובן הדמות עצמה, של מרילין. ידעתי מהרגע הראשון שיש לי המון עבודה, ושאני צריכה לחבר את הנקודות לבד, להגיע לסט מוכנה, לכן לפני הצילומים עברתי תהליך ארוך, למדתי את הדמות. גיליתי אותה״, אמרה.

״ידעתי שעבור הפרויקט הזה אצטרך ללכת למקומות פגיעים, בהם לא ארגיש בנוח. זה בהחלט לקח אותי למקומות אפלים. אבל דווקא שם מצאתי את החיבור איתה. ככל שלמדתי להכיר אותה יותר, כך הרגשתי שאני יותר מגוננת עליה״, סיכמה. 

כזכור, לפני שנתיים כיכבה דה ארמס בכותרות בעיקר הודות לרומן שניהלה עם השחקן בן אפלק, בו התאהבה במהלך הצילומים לסרט ״מים עמוקים״. לבסוף, אמרה כי הפרסום לא קל עבורה, אך היא לומדת להתמודד איתו. ״תמיד יהיה את האני הפרטי והאני הציבורי, חשוב לי להגן על חיי האישיים. זה משהו שלמדתי גם מהסרט ומדמותה של מרילין״.

YOU MIGHT ALSO LIKE