הולכת ומסתבכת: שאקירה תעמוד לדין בבית המשפט בברצלונה
עכשיו זה רשמי, הזמרת צפויה לעמוד בקרוב לדין בגין חשד להונאת מס שבוצעה בשווי 14.5 מיליון אירו. לאחרונה, הגיבה שאקירה וטענה כי מדוברת בהאשמות שקריות. ״שילתי כל מה שהייתי חייבת עוד לפני שתבעו אותי. אני לא חייבת כלום״, אמרה

נראה כי בהחלט זו לא תקופה מוצלחת במיוחד עבור הכוכבת והזמרת שאקירה. לאחרונה, הודיעו הרשויות בספרד באופן רשמי כי הזמרת תעמוד לדין בבית המשפט בברצלונה בגין חשד להונאת מס שבוצעה לכאורה, בשוויה של למעלה מ-14 מיליון אירו, בין השנים 2012 ל-2014. 

לטענתה של שאקירה, רשות המיסים משמיצה אותה ומפיצה שקרים בניסיון להטות את דעת הקהל ולאיים עליה. ״ידוע שהרשויות בספרד נוטות לעשות דברים מהסוג הזה, בעיקר כשמדובר באנשים מפורסמים כמוני. זה קרה גם עם רונאלדו, וגם עם אנשים לא מפורסמים. זה הסגנון שלהם״, אמרה. 

עוד הוסיפה ואמרה הזמרת כי היא משוכנעת שיהיו לה מספיק הוכחות על מנת שהצדק יהיה בצד שלה. לפי הדיווחים, הקנס הצפוי הינו 23 מיליון אירו ואף הרשעה של עד שמונה שנות מאסר. החשד אומר כי שאקירה שאמרה כי היא מתגוררת במדינה אחרת, הייתה בברצלונה, זאת על מנת להונות את הרשויות. 

כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה שהזמרת מסתבכת עם הרשויות, כאשר בשנת 2018 הואשמה בהעלמת מס בספרד, ונאלצה לשלם 25 מיליון דולר לרשויות. כמו כן, לאחרונה שמה של הזמרת מככב בכותרות בעקבות הגירושים מבעלה ואב ילדיה, אשר לפי הדיווחים ניהל רומן בזמן הנישואים. 

YOU MIGHT ALSO LIKE