צפו: עקפה בתור בוולמארט, נתפסה, והחלה לעבור התמוטטות עצבים ולצרוח - "עקפתי בגלל שנאנסתי, לא יכולה שגבר יגע בי"
המרקם החברתי של ארה"ב נפרם אט אט לא רק בשיעורי דכאון וחרדה מדווחים השוברים שיאים, אלא גם במה שנראה כקבלה מוסדית של התנהגויות מופרעות מאנשים הטוענים כי למעשה הם קורבנות של הנסיבות

אם הייתם צריכים הוכחה נוספת לכך שישנו נרמול של התנהגות גבולית בכל שדרות החברה שלנו, כולל בתוך עסקים פרטיים, פשוט תסתכלו על צילומי הוידאו של התמוטטות העצבים האפית שעברה אישה צעירה שעקפה בתור את אחד הקונים האחרים בתוך סניף הוולמארט הזה, תקפה אותו ולבסוף - ונתפסה על חם.

בשלב מסוים הקונה שהמתין בסבלנות ביקש מהאישה שעקפה אותו, בנימוס  רב, לחזור ולעמוד בתור במקומה - במקום להודות בכך שעקפה שלא כדין - האישה הצעירה החלה לצרוח בקולי קולות בזמן שגופה החל לשקשק ולרעוד.

במקביל, האדם שנעקף, הנשמע רגוע ושקול על רקע צרחות האימים, ניסה להסביר למוכרנית את עמדתו, אך הצעירה החלה לטעון כי היא עקפה בתור משום ש"נאנסה" ולכן עקיפתה למעשה מוצדקת לחלוטין. כמו כן היא טענה כי האיש "נגע בה", אך הגבר הכחיש זאת ושאל "האם זו מתיחה מוזרה?, היא פשוט באה וזרקה את הדברים שלי לכל עבר, מעולם לא נגעתי בה".

בשלב מסוים נראה, כי שום דבר לא הצליח להרגיע אותה בדרכה להתמוטטות עצבים מוחלטת.

צפו:


שימו לב בסרטון שעובדי Walmart מנסים להרגיע ולפייס אותה במקום לעשות את מה שהם היו צריכים לעשות, כלומר לומר לה בנימוס לחזור ולתפוס את מקומה בתור.

או לחילופין לבקש ממנה לעזוב את הבניין במידה ותמשיך לצרוח באופן היסטרי ומטריד.

אך הליטוף המתמיד, והחזקת היד הבלתי פוסק של אנשים חסרי יציבות מנטלית וחסרי רגישות לזולתם שהפכה לנורמה בחברה האמריקאית, מעידה על כך שבאמריקה להפוך את עצמך לקורבן עלול להעניק לך פריבילגיות בחיי היום יום.

תופעה תמוהה זו מורידה לאט אבל באופן בטוח ויציב את אמריקה ממעמד של אומה עצמאית וזקופה, למדינת רווחה שבה כל אזרח מציית לפי חוקי 'קורבנותו אומנתו'.

YOU MIGHT ALSO LIKE