דודתו של ארמי האמר מגיבה על הדוקו החדש: ״חששתי שהוא יצליח להתחמק מההשלכות של מעשיו״
זמן קצר לאחר שעלתה לאוויר סדרת הדוקו החדשה על השחקן ההוליוודי וחשפה את עברו המשפחתי, דודתו של האמר, קייסי, מתייחסת לראשונה ואומרת כי מדובר על התנהגות נלמדת

הכל התחיל אי שם בשנה שעברה, אז בחורה אלמונית חשפה התכתבויות עם השחקן ארמי האמר, שהיו לא רק פלרטטניות, אלא גם מטרידות ואף אלימות, בעודו נשוי. כזכור, אותו פרסום גרר תגובה תקשורתית רחבה, ותוך זמן קצר, הפך השחקן ההוליוודי לבחור הרע בביצה.

מאז, עשרות נשים התלוננו על הטרדות מיניות והתנהגות לא הולמת מצידו של האמר, וכעת, מגיע הדוקו החדש אודותיו. סדרה בת שלושה פרקים, המנסה לחקור את חייו וההיסטוריה האישית שלו, ואת מערכות היחסים שלו בפרט. הסדרה למעשה חושפת כי התנהגותו של הכוכב נובעת משולשלת של גברים עשירים ומאיימים שנטו להתעלל בנשים.

כעת, דודתו בת ה-61 של השחקן, קייסי, חושפת כי העבר המשפחתי הוא השורש שהוביל את האמר להתנהג כפי שהתנהג. עוד חשפה כי אביה, כיוון פעם אקדח לראשה. ״הוצאתי ספר לפני כמה שנים שמספר את כל הסיפור הזה, לכן אני לא מופתעת לגבי סיפורו של ארמי״, אמרה.

״כשראיתי לראשונה את כל הכותרות וההתכתבות, חשבתי לעצמי, הנה עוד מישהו מהמשפחה שיעשה כותרות ויחמוק מהשלכות״, הוסיפה. עוד אמרה כי לדעתה, לא מתעוררים יום אחד והופכים למפלצת, מדובר בהתנהגות נלמדת. ״זה מה שהוא ראה סביבו, עד שהוא לא יקח אחריות על החטאים שלו ויבין שיש לו בעיה, זה לא ישתנה״, הסבירה קייסי.

״אין ספק שהיה קשה מאוד לצפות בזה על המסך. זו המשפחה שלי והחיים שלי. אבל זו המציאות, וצריך להתמודד איתה״, סיכמה. 



YOU MIGHT ALSO LIKE