עשרות מהגרים נשלחו ע"י דה-סנטיס לאי יוקרתי - וארגוני ההומלסים מגיבים: "לא נוכל לשכן אותם"
אחרי ששני מטוסים עם חוצי גבול נחתו במרתה'ס ויניארד, ארגונים המסייעים לרווחתם של חסרי בית אמרו כי אין להם מספיק משאבים כדי לטפל בעוד נזקקים

מתאמת בארגון עבור חסרי בית באי מרתה'ס ויניארד, לשם נשלחו אתמול שני מטוסים עם מהגרים בלתי חוקיים על ידי מושל פלורידה, אמרה כי לאי אין את המשאבים לעזור להם לטווח ארוך, ושבסופו של דבר הם יצטרכו לעבור למקום אחר.

ליסה בלקסטרו התייחסה ביום חמישי לתגובת הקהילה המקומית לכ-50 המהגרים שהגיעו בשני מטוסים אל האי שבמסצ'וסטס, אשר מוכר כיעד פופולרי עבור דמוקרטים עשירים כמו ברק אובמה, כל זאת בהוראתו של רון דה-סנטיס. 

"אין לנו שירותים לטפל ב-50 עולים, בוודאי שאין לנו דיור. אנחנו לא יכולים לשכן כאן את כל מי שחי כאן ועובד כאן", אמרה. 

סו דיבריו, מנכ"לית Harbor Homes - מקלט שעוזר בחיזוק משאבים לטיפול במהגרים, אמרה לרשת 'פוקס ניוז': "ההתמודדות עם אוכלוסיות הגירה היא עניין חדש עבורנו. נוחת מטוס ואתה אפילו לא יודע מה מגיע, זה סוג של התנהלות עם משבר שונה. זו בהחלט הייתה הגעה בלתי צפויה של פליטים".

לדבריה, המקלט עובד בדרך כלל עם מהגרים מג'מייקה וברזלית, ומסייע ל-125 הומלסים מדי שנה, וציינה כי דיור בר השגה באי הוא דבר גדול מבעיית חסרי הבית במקום.

בלקסטרו אמרה כי תגובת הקהילה להגעת המהגרים הייתה חיובית, ושיבחה את העובדה שהם אינם מחפשים נדבות אלא מחפשים להרוויח בעצמם. "כל אדם בודד בא ואמר, 'אני רוצה עבודה'. אף אחד לא ביקש נדבה. הם לא כאן ואומרים, 'תנו לי כסף או תנו לי בגדים'". 

אז, היא תקפה את המהלך של דה-סנטיס, אשר מצטרף לטקסס ואריזונה ששולחות אוטובוסים מלאים במהגרים בלתי חוקיים אל ערים דמוקרטיות כמו שיקגו, וושינגטון וניו יורק. לטענתה, מדובר ב"משחק פוליטי".

"הם בני אדם… הם לא ראויים שיתייחסו אליהם כפי שמתייחסים אליהם. הם זקוקים לטיפול, והם זקוקים לעזרתנו", אמרה. 

מנהלת התקשורת של המושל הרפובליקני אמרה בתגובה: "מדינות כמו מסצ'וסטס, ניו יורק וקליפורניה, יטפלו טוב יותר באנשים האלה שהם הזמינו אל ארצנו, על ידי תמריצי הגירה, באמצעות ייעודן כ'מדינות מקלט' ותמיכה במדיניות הגבול הפתוחה של ביידן"

YOU MIGHT ALSO LIKE