לאחר שפרסמה פוסט חריף נגד ישראל: אינסטגרם חסם את בלה חדיד
דוגמנית העל יצאה שוב נגד ישראל והצבא במספר פוסטים כועסים וחריפים וכתבה: ״ילדים ותינוקות נרצחים על ידי מערכת ממשלתית״. אך הפעם, תוך זמן קצר, נתקלה חדיד בתגובה חריפה לא פחות מצד אינסטגרם

נראה שאין מי שלא יודעת ויודע על חוסר חיבתה של דוגמנית העל בלה חדיד כלפי ישראל. כידוע, הדוגמנית המצליחה נוטה לפרסם מעת לעת פוסטים חריפים במיוחד היוצאים נגד צבא הגנה לישראל וממשלת ישראל, התורמים להסתה והצגת מציאות פרו פלסטינית מול מיליוני העוקבים שלה.

״אני מפצירה בכם להקשיב לי. ילדים נרצחים על ידי מערכת ממשלתית. אף אחד לא צריך לעבור תקיפה כזו. אם אתם מנסים לחשוב על תירוץ כלשהו, הבעיה אצלכם. ישראל היא אדמה קדושה, המקום בו ישו נולד. לעשות מה שהצבא הישראלי עושה נגד קבוצה אחת, דווקא בחודש הרמדאן, זה פשוט מחליא״, כתבה חדיד. 

לאחר זמן קצר, שיתפה חדיד את 51 מיליון העוקבים שלה כי קיבלה תגובה חריפה מצד אינסטגרם: ״אינסטגרם החליט להחרים אותי - לא מאפשרים לי לעלות יותר אף תוכן שעוסק בפלסטין״, כתבה הדוגמנית הצעירה. עוד הוסיפה ואמרה כי על אף החסימה, לא ישתיקו אותה. 

״אני אמשיך לשקף את כל מה שקורה בפלסטין ואראה שוב ושוב איך צה״ל והממשלה בישראל ממשיכים לתקוף פלסטינים תמימים, ללא סיבה. מדובר על הפרה בוטה של זכויות אדם. בשביל שאפסיק למחות בנושא, יצטרכו להפסיק להרוג״, סיכמה חדיד. 



YOU MIGHT ALSO LIKE