"ממשל ביידן יעשה הכל לעצור את ניסיון רכישת טוויטר של אילון מאסק"
דמוקרטיה? קפיטליזם? תחשבו שוב.. ממשל ביידן שמאסק ידוע כמבקר קולני שלו ינסה לעשות הכל כדי לבלום את הרכישה החשובה בעולם האינטרנט, כך מזהיר ראש הרשות האמריקנית לניירות ערך לשעבר

בתכנית יום שישי של "בקרים עם מריה" בערוץ Fox Business Network, הזהיר יו"ר הרשות לניירות ערך לשעבר של ארה"ב, הארווי פיט, מפני מאמץ אפשרי של הממשלה או הקונגרס למנוע ממנכ"ל טסלה, אילון מאסק, לרכוש את ענקית המדיה החברתית טוויטר.

פיט, האיש החזק בבורסה לשעבר, אמר שממשל ביידן "די בטוח יתנגד" להצעת מאסק לרכוש את חברת המדיה החברתית.

"ביחס להצעה הזו, אני חושב שהשאלה האמיתית היא, האם היא אמיתית? אם זה אמיתי, אז אני חושב שיש טענה רצינית שזה משהו שהדירקטוריון יצטרך לשקול בהגינות", אמר פיט.

"הדעה שלי היא שאחרי שמאסק יתקוף את הדירקטוריון, הם ימצאו כל מיני סיבות לטעון שההצעה הזו אינה לטובת בעלי המניות של טוויטר". זאת כאמור למרות שמאז שמאסק החל לרכוש מניות בטוויטר המניה זינקה...

פיט הוסיף, "הדאגה שלי היא שהממשל הזה די בטוח יתנגד להצעה מסוג זה. האנשים ב-SEC [הרשות לניירות ערך] הם א-פוליטיים - לפחות חטיבת האכיפה שלהם היא כזו - והייתי מצפה מהם להתנהל בצורה יותר מקצועית, אבל אני חושב שהסכנה שהממשלה או הקונגרס עלולים להתערב כדי למנוע את ההשתלטות הזו היא ממשית. והיא מהווה אִיוּם".

מאסק כידוע בעבר זכה להתנכלות מצד הרשות לניירות ערך בסן פרנסיסקו שביקשה לפגוע בו בימי ראשית טסלה.

באחד הראיונות האחרונים שהעניק סיפר מאסק כי "הממזרים" כלשונו ברשות עשו הכל כדי לגרום לטסלה לפשוט רגל.

YOU MIGHT ALSO LIKE