הפתעה: מאסק החליט שלא להצטרף לדירקטוריון של טוויטר
מנכ"ל החברה, פרג' אגרוול, פרסם בחשבונו כי המיליארדר הודיע שהוא לא יצטרף לחבר המנהלים, וכתב: "אני מאמין שזה לטובה"

מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, סירב להצטרף למועצת המנהלים של טוויטר - שבוע לאחר שרכש 9.2% מהמניות והפך לבעל המניות הגדול בחברה. כך הודיע ביום ראשון מנכ"ל הפלטפורמה החברתית. 

מאסק (צילום: Getty Images)

"אילון החליט שלא להצטרף לדירקטוריון שלנו", כתב המנכ"ל פרג' אגרוול לעובדים, וצייץ זאת בטוויטר. 

"הדירקטוריון ואני ניהלנו דיונים רבים על הצטרפותו של אילון, וגם עם אילון ישירות", כתב אגרוול בהודעה לעובדים. "היינו נרגשים לשתף פעולה ולהבהיר לו את הסיכונים. כמו כן, האמנו שמינויו של אילון לחבר נאמן בחברה, כמו כל חברי הדירקטוריון, יחייב לנהוג לפיי האינטרסים של החברה וכל מחזיקי המניות שלה, והיא הדרך הטובה ביותר קדימה. חבר המנהלים הציע לו מקום".

אגרוול המשיך ואמר כי החברה הודיעה למאסק כי הוא ימונה, על פי בדיקת רקע וקבלה רשמית, וציין כי "מינויו היה אמור להיכנס לתוקף ב-9 באפריל, אבל מאסק הודיע באותו הבוקר שהוא לא יצטרף לדירקטוריון. אני מאמין שזה לטובה".

"הערכנו, ותמיד נעריך, את דעתם של מחזיקי המניות שלנו, בין אם הם בחבר המנהלים שלנו ובין אם לא", כתב אגרוול והוסיף: "אילון הוא בעל המניות הגדול ביותר שלנו, ואנחנו נישאר פתוחים לתובנות שלו".

לבסוף, המנכ"ל כתב כי "יהיו הסחות דעת בהמשך, אך המטרות וההעדפות שלנו יישארו ללא שינוי. ההחלטות שאנחנו מקבלים והדרך שבה נבצע אותן נמצאות בידינו, ולא בידי אף אחד אחר. בואו נשתיק רעשי רקע ונישאר ממוקדים בעבודה ובבנייה. 

כזכור, לאחר שרכש את המניות לפני כשבוע, טוויטר קבעה איתו הסדר לפיו הוא לא יוכל להחזיק ביותר מ-15 אחוזים מהחברה בעודו יושב במועצת המנהלים. לכן, ההחלטה של מאסק שלא להצטרף לדירקטוריון מעלה שאלות לגבי ההסדר הזה.

לפני כשבועיים, מאסק פרסם ציוץ בחשבונו התוהה מה יש לעשות עם המדיניות של הרשת החברתית, שלטענתו פוגעת בחופש הביטוי. ושאל אם יש לפתוח פלטפורמה חדשה. בתגובה, עוקבים רבים דחקו בו לרכוש את טוויטר - וימים לאחר מכן הוא רכש את המניות. 

YOU MIGHT ALSO LIKE