בעקבות המלחמה באוקראינה: דלתא איירליינס מנתקת את קשריה עם אירופלוט
חברת התעופה האמריקאית הודיעה שתפסיק לבצע טיסות "קוד-שייר" עם חברת התעופה הלאומית של רוסיה; במקביל, בריטניה אוסרת על מטוסי אירופלוט לנחות במדינה. גם הרשויות בהולנד פועלות בנושא

דלתא איירליינס הודיעה היום (שישי) שהיא מנתקת את קשריה עם חברת התעופה הרוסית 'אירופלוט', וזאת על רקע הפלישה הרוסית לאוקראינה.

מטוס של אירופלוט בלוס אנג'לס (צילום: Shutterstock)

דלתא ואירופלוט שייכות לברית חברות תעופה "סקאיי טים" (Skyteam), המאפשר לנוסעים להזמין טיסות 'קוד-שייר' (מצב שבו חוברות שתי חברות תעופה או יותר בהענקת שירות משולב בטיסה המבוצעת על ידי אחת מהן).

"ביטלנו את הסכם הקוד-שייר עם חברת התעופה הלאומית של רוסיה, אירופלוט, באופן מיידי" נמסר מדלתא, "הסרנו את הקוד שלנו מטיסות ההמשך של אירופלוט ממוסקבה, והסרנו את הקוד של אירופלוט מטיסות המשך שלנו מלוס אנג'לס וניו יורק. נסייע לכל הנוסעים שנפגעו מהשינויים".

חברת התעופה ההולנדית KLM - חברה אף היא בסקאיי טים - הודיעה שהיא מבטלת חלק מטיסותיה לרוסיה: "בשל המצב הרגיש, קיבלנו החלטה שהצוותים שלנו לא יעבירו לילה ברוסיה. אי לכך, לא ניתן לקיים את טיסות הלילה למוסקבה".

בנוסף, אתמול (חמישי) בריטניה הודיעה שלא תאפשר לטיסות אירופלוט לנחות במדינה, ובתגובה רוסיה הודיעה שלא תאפשר לחברות תעופה בריטיות לחלוף מעל שמיה.

YOU MIGHT ALSO LIKE