פנים חדשות במראה
שינה ריי עשתה לעצמה שם כמאפרת מוכשרת מאירועים על השטיח האדום ועד איפור קבוע, אבל אז הגיע השיימינג ברשתות החברתיות בגלל שמועות לא מבוססות והיא עזבה את העיר. עכשיו היא בחזרה בלוס אנג'לס מספרת בכנות על התקופה הקשה שעברה, האנשים שעמדו לצידה ועל הכיתות שהיא מתכוננת להעביר, שם היא תלמד את כל רזי המיקרובליידינג

שינה ריי יודעת שהמראה החיצוני שלה עשוי להיות מאוד מטעה. האישה היפה והמטופחת, בעלת עצמות לחיים גבוהות, עיני שקד מלוכסנות קימעה ושפתיים מלאות, נפלה לדבריה קורבן לשיימינג אכזרי ברשתות החברתיות.

באירועים אליהם היתה מגיעה על תקן מאפרת ואושיית אינסטגרם, היא תמיד הפגינה מקצועיות, איפוק וביטחון, אבל בתוך תוכה היא הרגישה שהיא הולכת ונשברת לנוכח המתקפה הבלתי פוסקת נגדה. אלו העוקבים אחריה בפייסבוק היו עדים לפוסטים הקשים שהאשימו אותה ברומן עם גבר נשוי וקטלו את אופיה ואמינותה. לדבריה כל זה התחיל עם אישה אחת שהיתה אחראית למסע ההכפשה.

"באותם ימים, עדיין לא היו לי ניירות והיא התחילה לאיים עלי שתדווח עלי לרשויות ההגירה. בעלה שראה את כל השיימינג הזה, העלה פוסט לפייסבוק שהם מסוכסכים והרומן לא היה ולא נברא ולמה היא בכלל מערבת אותי. זה לא עזר והיא הפיצה שמועה שעברתי לגור אתו. כל הסיפור היה מגוחך כי באותם ימים גרתי עם בני ואני בכלל לא מכניסה גברים הביתה. אנשים התחילו לדבר ולרכל עלי, לא עזרו לי כל ההסברים שאין לי ולא היה לי שום דבר אתו. אני אישה בוגרת ועצמאית לא מחפשת צרות, לא בחורה הוללת, איך בכלל מעלילים עלי כזאת עלילה? בסוף היא הורידה את הפוסט אבל הנזק כבר נעשה".

אם כל זה נשמע לכם כמו דרמה מאופרת סבון, זה לא הסוף. שינה, גרושה ואם לילד אותו היא מגדלת בגפה החליטה באותו השלב שמשנה מקום משנה מזל ועברה לגור במיאמי. היא המשיכה את העסק אותו פתחה בלוס אנג'לס, מיקרובליידינג, עיצוב גבות משורטטות. השיטה הידועה גם בשם "שיטת השיערה", מעניקה לנשים עם גבות בהירות או דלילות, גבות מלאות ומעוצבות על ידי פיגמנט המוחדר לעור באמצעות להב מיוחד שבקצהו מחטים קטנים.  "היה לי מוצר מאוד מצליח לגבות, ג'ל שמכרתי ואני גם מורה מוסמכת לעיצוב שמורשת לתת תעודות על ידי משרד הבריאות".

שינה עשתה לעצמה שם כמומחת לעיצוב גבות, המוציאה מתחת לידיה מראה גבות מושלם וטבעי לחלוטין. עד מהרה התחילו לנהור אליה הלקוחות. היא עיצבה להן גבות, מילאה להן שפתיים באיפור קבוע וטשטשה עיגולים שחורים מתחת לעיניים, אלא שאז כשהעתיד נראה סופסוף ורוד ומבטיח, התחילה דרמה חדשה שתועדה, איך לא, בפייסבוק.

"בחורה מעורערת בנפשה עשתה לי רצח אופי", מספרת שינה "היא ביקשה כנראה להתיידד אתי אך לי לא היה זמן, אני טיפוס די סגור וביתי והייתי עסוקה בקריירה שלי. היא כנראה נעלבה ולאחר ששמעה על מה שקרה בלוס אנג'לס התחילה להפיץ עלי שמועות, היתה מספרת ללקוחות: 'לא שמעת עליה? היא הולכת עם גברים נשואים', 'אל תלכי אליה, היא תתחיל עם בעלך'. כשהעלתי תמונות של נשים לפני ואחרי איפור קבוע, היא היתה מעלה פוסטים על נזקים של איפור קבוע ומזהירה לא לבוא אלי. היא לא הפסיקה להכפיש אותי והעסק שלי נפל. כל בוקר הייתי קמה בבוקר ולא ידעתי למה אני מתעוררת. אנשים היו שולחים אלי פוסטים שנכתבו עלי וחברים בארץ לא הבינו למה כותבים עלי דברים כאלו: נוכלת, גונבת גברים, למזלי אנשים מכירים אותי מספיק טוב וידעו שזה לא נכון אבל היו מספיק כאלו שלא מכירים אותי והאמינו לכך ושפטו אותי על פי המראה החיצוני. ההתקפה נגדי היתה כל כך קשה, חליתי מרוב המתח שהיא גרמה לי. קיבלתי אולקוס והיו לי בעיות בקצב הלב, אישפזו אותי בבית החולים ובמשך יומיים הייתי ב"קומה" (תרדמת). זאת היתה תקופה איומה, הגעתי לבדי מישראל עם ילד קטן, בארץ הייתי שחקנית ובחיים לא ריכלו עלי ופתאום אני מוצאת את עצמי מתמודדת מול אישה מטורפת".

האם פנית לבית המשפט?

"כן, הגשתי נגדה תלונה במשטרה. הבלש במשטרה אמר לי: ראית סרט אימה שאף אחד לא מאמין לגיבור שמישהו רודף אחריו, אז את נמצאת בסרט הזה. התברר לי שהיא עשתה את אותו הדבר לאנשים אחרים שהוציאו נגדה צו הרחקה ואף היתה מאושפזת בבית חולים פסיכיאטרי. היא פיתחה אובססיה מטורפת כלפי. יום אחד יצאתי מהעסק שלי וראיתי אותה יושבת באוטו ממול ועוקבת אחרי.

לאחר שהיא חתכה לי את הגלגלים באוטו ואיימה שתשפוך עלי חומצה, דיווחתי למשטרה, היא נעצרה והוצאתי נגדה צו הרחקה. השופט קנס אותה ב-4000 דולר ושלח אותה להסתכלות פסיכיאטרית אבל למרבה הצער אי אפשר לעשות יותר נגדה כי היא פשוט לא שפויה. יש חוקים בארה"ב שעד שבן אדם לא פוגע בך פיזית, לא מכניסים אותו לכלא. היא גם ניסתה להעליל על הבן שלי עלילות וטענה שהרג לה את הכלב. הילד שלי היה בן 14 כשבאו לעצור אותו, בסוף שחררו אותו כי הבינו שהוא לא עשה שום דבר לכלב שלה ושהכלב בכלל מת מזיקנה, אבל הנזק נעשה והבן שלי עד היום בטראומה ממה שקרה".

חשבת לעצמך מה יש בך שמושך אליך אנרגיות ואנשים כאלו?

"את צודקת, אני כאילו מגנט לפסיכופטים. אני ממש מרגישה כך. אני חושבת שזה נובע הרבה מקינאה. אנשים מסתכלים עלי, אני בחורה קטנה ורזה שהמראה החיצוני והטיפוח מאוד חשובים לי אז אנשים ממהרים לשפוט אותי כאדם שטחי ורדוד מבלי להכיר אותי בכלל. הם  חושבים שאפשר לדרוך עלי ויש נשים שמאויימות מאיך שאני נראת. הן אולי חושבות שאני באמת מעוניינת בגברים שלהן. זה מצחיק אותי כי זה הכי לא אני. בחיי היומיום שלי אני בן אדם מאוד פרטי, לא יוצאת הרבה, מעדיפה לשבת בבית ולראות סרט דוקומנטרי טוב או לכתוב".

איך הצלחת להתפרנס כל אותה תקופה?

"לא הצלחתי. בגלל מסע ההכפשות נגדי, לקוחות הפסיקו להגיע אלי וגם אושפזתי בבית החולים אז לא יכולתי לעבוד. בסופו של דבר מי שעזרו לי היו חברים טובים שטיפלו בי במשך שנה שלמה. הם גם שילמו עבור האנדוסקפיה שהייתי צריכה לעבור כי לא היה לי ביטוח רפואי. אם לא הייתי מספיק חזקה, הייתי בטח מתאבדת כי את מרגישה מאוד לבד וכולם מנדים אותך למעט מספר חברים כמו לימור, ג'יאו ברקו, נעמי, ליאו ועוד כמה שעמדו לצידי".

האם זה מה שהביא אותך לחזור לאחרונה ללוס אנג'לס?

"גם. שבתי ללוס אנג'לס לפני שבעה חודשים למרות שכבר היה לי צו הרחקה נגד אותה אישה לחמש שנים. חשבתי לעצמי למה בעצם אני צריכה לפחד להיות פה? מדוע אני צריכה להתנהג כמו מישהי אשמה כשבעצם לא עשיתי שום דבר? למה אישה צריכה לעבור "בולינג" יומיומי רק על סמך דיבורים ושקרים? איך אפשר לעשות דבר כזה על סמך חשדות? להרגיש מנודה כאדם בוגר, זה נורא כואב. בדרך כלל חושבים שילדים עוברים "בולינג" חברתי, אבל למדתי לצערי שגם אנשים בוגרים עוברים את זה. באיזשהו שלב החלטתי שמספיק ואני מפסיקה להתנצל על משהו שאני בכלל לא אשמה בו, ארזתי את הדברים שלי וחזרתי לעיר".

שינה עם ג'ויס ג'יררד, כוכבת "עקרות הבית של בברלי הילס"

בראיון עם שינה היא מתגלה כאישה אינטלגנטית וחדה ומאוד, רחוקה מהתדמית שנוצרה לה על לא עוול בכפה. ברור גם שהיא עדיין מרגישה מאוד פגועה ממסע ההכפשות שעברה. שינה מעידה על עצמה שהיא בראש ובראשונה אשת מקצועה מוכשרת ורצינית.

עוד כשהיתה ילדה קטנה, היא הרגישה משיכה לעולם היופי ואמה, עודדה את כשרונה. "אני זוכרת שמגיל צעיר הייתי מבלה שעות ארוכות בסלון הכלות של אמי באשדוד. הייתי מסדרת לכלות גבות ואחר כך למדתי לסדר שיער ולאפר. בהמשך כשעשיתי לעצמי שם כמאפרת, הוזמנתי לאפר נשים לשערים של לאישה ומגזין את. יום אחד שלחו אותי לאפר את הבימאי חיים בוזגלו. תפסתי אומץ, לקחתי את המספר שלו, התקשרתי אליו וביקשתי שיעשה לי אודישן לתפקיד בסדרה שלו. חיים כל כך התלהב מהאודישן שלי שאמר לי: אני לא מבין איך לא הפכת לשחקנית עד היום. הוא נתן לי תפקיד בסדרה שלוה עם איילת זורר".

כשרון המשחק של שינה לא נעלם מעיני בימאים אחרים והיא לוהקה לתפקידים רבים בסדרות, סרטים והצגות. בין השאר הופיעה בסדרות בלתי הפיך, ג'נאם-ג'נאם, זנזורי, הכל דבש של יעל פוליאקוב ואפילו בתיאטרון הבימה.

כשהגעת לארה"ב, זו היתה המטרה שלך, לעבוד כשחקנית?

"בהתחלה כן, הייתי הולכת לאודישנים אבל הרגשתי שאני כמו בשוק בשר ולא בא לי להיות במקום הזה. לא רציתי לעבור דרך מיטות של בימאים או מפיקים בשביל להצליח ולמרבה הצער, ככה זה היה. החלטתי להתפרנס בכבוד ולהיות בעלת עסק עצמאי. הכישרון שלי תמיד היה בידיים כך שהיה לי די ברור מה אני רוצה לעשות, לעסוק בתחום האיפור והיופי", המקום ממנו התחלתי".

ואכן, זמן קצר לאחר שהגיעה ללוס אנג'לס לראשונה עם בנה הקטן (היום בן 18.5), היא עשתה לעצמה שם כמאפרת מוכשרת והחלה מאפרת סלבס רבים מנשות ספורטאים לנשות שחקנים, כוכבות הסדרות: עקרות הבית של בוורלי הילס וניו יורק ועוד. בהצצה לעמוד האינסטגרם שלה ניתן לראות רבות מהנשים המפורסמות והיפות שאיפרה והאירועים הרבים אליהם הוזמנה כמאפרת.

לפני מספר שבועות פתחה שינה את מכון היופי שלה בוודלנד הילס ונראה שהחיים מתחילים שוב לחייך אליה. היא ניחנה בידי זהב כפי שהלקוחות שלה מעידות. מכירים את הנשים עם הגבות שנראות כאילו ציירו אותן בעיפרון לאחר שעברו איפור קבוע? אז זהו, אצל שינה אף לקוחה לא נראת כאילו הגבות מצויירות עם עיפרון גבות. היא מקפידה לבנות את הגבה כך שתראה הכי טבעית שיש. בנוסף, היא מסירה כתמים, נקודות חן, פיגמנטים בעור ועיגולים שחורים מתחת לעיניים וגם עיצוב אף ללא ניתוח, הכל בעזרת איפור קבוע.

בקרוב מתכוננת שינה להעביר גם כיתות למיקרובליידינג. "אני מעבירה גם קורסים לרופאים איך להזריק מילויים ("פילרים") בשיטה הרוסית. הייתי עושה גם הזרקות של חומצה הילורנית בעצמי אבל לפני כחמש שנים שינו את החוקים ועכשיו אני לא יכולה לעשות זאת לצערי אבל מותר לי ללמד".


כמה זמן איפור קבוע מחזיק מעמד?

"תלוי איזה ותלוי למי כי זה מאוד אינדבדואלי. בשפתיים זה מחזיק בין שנתיים לשלוש, המיקרובליידינג בין שמונה חודשים לשנתיים וחצי".

האם הטיפול כואב?

"תלוי בהרדמה המקומית של מי שעושה את זה. אצלי כמעט שלא מרגישים כלום".

ראיתי בזמנו כיצד ניתן למלא קרחות בשיער בעזרת מיקרובליידינג, האם את עושה את זה גם?

"בהחלט. אני עושה גם לנשים וגם לגברים עם בעיה של שיער דליל".

אפשר לבחור איזה צבע אני רוצה לשפתיים?

"בוודאי. אני תמיד יושבת עם הלקוחות, עוברת אתן על האופציות והגוונים השונים ושולחת אותן הביתה לחשוב על זה לפני שיחליטו".

האם מגיעות אליך נשים שעברו מיקרובליידינג או קעקועים לא מוצלחים?

"לא מעט. יש כאלו שמגיעות אלי עם כתמים של קעקועים שדהו ואינם נראים טוב, אני מסירה את הקעקועים הישנים, מתאימה בדיוק את הפיגמנט המתאים לצבע העור והשיער ומעצבת גבה חדשה".

האם גם את זה את תלמדי בכיתות שלך? איך למחוק קעקועים ישנים?

"כן. נלמד איך למחוק קעקועים ישנים ואת כל תורת המיקרובליידינג".

למעשה את מכשירה את המתחרות הבאות שלך

"זה בסדר. אני מספיק בטוחה בעצמי ויש מקום לכולן", היא צוחקת.

שינה ריי תשמח להיפגש אתכם לפגישת ייעוץ.
לפרטים וקביעת פגישה: 323.241.9418

שינה בהנחיית אפטר פארטי של הגראמי

YOU MIGHT ALSO LIKE