מחקר בדק כמה אמריקנים התפטרו לאחר שהשקיעו בקריפטו – ומצא שהרוב השתכרו פחות מהממוצע
על פי הסקר, כ-4% מתושבי ארצות הברית עזבו את עבדותם לאחר שהרוויחו מכסף דיגיטלי – אך גם מצא שיותר מ-60% מהם קיבלו משכורות שנתיות נמוכות יחסית

בערך 4% מתושבי ארצות הברית התפטרו מהעבודה שלהם במהלך 12 החודשים האחרונים, מכיוון שהם הרוויחו מספיק מהשקעות במטבעות קריפטוגרפים.

חברת Civis Science פרסמה את המחקר, והציגה נתון מעניין כי רוב האמריקנים שהתפטרו מהסיבה הזו – 64% מהם, עבדו בשכר נמוך יחסית, עם משכורות שנתיות של פחות מ-50 אלף דולר. מצד שני, רק 8% מאלה שמרוויחים למעלה מ-150,000 דולר, התפטרו.

כמו כן, בסקר שנערך על ידי החברה, פלטפורמת מודיעין צרכנים, נמצא כי 7% מהמשתתפים מכירים מישהו שעזב את העבודה שלו בגלל שצבר רווחים במטבעות הווירטואליים.

היזם המיליארד האמריקני, מארק קובן, שיתף את תוצאות המחקר בחשבון הטוויטר שלו, ורמז שהנתון שנקבע עשוי לעלות בעתיד הקרוב – זאת עקב העלייה האחרונה בערך של רוב המטבעות.

החברה שערכה את הסקר, ביקשה מאלה שמשקיעים במטבעות קריפטוגרפים ואלה שמעוניינים להשקיע, להסביר מדוע הם עושים זאת. התשובה הפופולרית ביותר, עם 28%, הייתה "השקעה לטווח ארוך", בעוד ש-23% מהנשאלים אמרו שהם מצפים לרווחים בטווח קצר.

סיבות עיקריות נוספות להשקעה בארנקים הדיגיטליים היו "עצמאות ממעורבות ממשלתית" עם 12% עונים, ו-11% שטענו כי מדובר ב"הגנה מפני תנאים כלכליים שליליים".

באופן לא מפתיע, קבוצות הגיל הצעירות יותר מעורבות יותר במטבעות כמו ביטקוין. עבור צעירים מתחת לגיל 35, שוק הנכסים הדיגיטליים נראה מבטיח למדי, מכיוון ש-36% מהם מצפים שההשקעות שלהם במטבעות הקריפטוגרפים יהפכו אותם לעשירים יותר מההורים שלהם. אחוז זה ירד בחדות ל-6% בלבד כאשר מדובר על אנשים מעל גיל 55.

על פי סקר אחר שנערך, כ-40% מהאמריקנים מתחת לגיל 29 מרגישים בטוחים כשהם משקיעים במטבעות הווירטואליים. לצד זאת, קשישים כמעט ולא הביעו רצון להיכנס לשוק הזה.

בני דור המילניום, במיוחד אלה שהם מיליונרים, הם הקבוצה הפעילה ביותר בתחום. כמעט 50% מהם השיבו שהם הקצו לפחות 4\1 מהרווחים שלהם במטבעות קריפטו.

ג'ורג' וולפר, נשיא חברת הייעוץ Spectrem Group, הסביר מדוע הדור הצעיר מוצא את השוק כה מפתה: "המשקיעים הצעירים קפצו על זה מוקדם, כשזה עוד לא היה מוכר כל כך. הם היו עסוקים יותר אינטלקטואלית ברעיון, למרות שהוא היה חדש". המשקיעים המבוגרים יותר פחות מבינים אם ההשקעה בכסף דיגיטלי הוא לגיטימי, ולכן הם נמצאים "מאחור בהבנה שלהם".

YOU MIGHT ALSO LIKE