"ניו יורק בדרך להנפיק מטבע קריפטוגרפי משל עצמה"
ראש העיר החדש אריק אדמס הודיע על מטרתו השאפנתית והסביר כי הוא רואה את ה"מיאמיקוין" כהשראה, "אנחנו מדינת האימפריה, ואנחנו הולכים לבנות אימפריות משל עצמנו"

בשורה לתושבי התפוח הגדול.

ראש עיריית ניו יורק הנבחר, אריק אדמס, נשבע להפוך את העיר הגדולה בארצות הברית לידידותית יותר למטבעות קריפטוגרפיים ואף בוחן את האפשרות לשחרר מטבע קריפטו של העיר עצמה, תוך שהוא מצביע על רעיונותיו של ראש עיריית מיאמי כהשראה.

"יש לו מיאמיקוין שעובד טוב מאוד - אנחנו הולכים לחפש את הכיוון לבצע את זה", אמר אדמס בראיון ברדיו לאחר שניצח את קרטיס סליווה הרפובליקאי ביותר מ-30 אחוזים במירוץ לתפקיד ראש העיר.

ראש העיר הנבחר הוסיף כי הוא יבדוק מה מעכב את הצמיחה של ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים בתפוח הגדול והדגיש שכוח העבודה של ניו יורק חייב להיות מוכן ומיומן בעבודות הקשורות לתעשיית המטבעות הקריפטוגרפיים הצומחת. אדמס הפך את שיפור הידידותיות העסקית של העיר ניו יורק לעדיפות העליונה שלו, בטענה שאין סיבה שהעיר לא תהיה תחרותית בקרב על עסקים מצליחים.

"אנחנו בירוקרטיים מדי, יקרים מדי וקשים מדי לעשיית עסקים", אמר אדמס בראיון מאוחר יותר.

"הסוכנויות שלנו - הן נכנסות לעסקים ומחפשות דרכים להעניש או לקנוס אותן. אנחנו משנים את האווירה הזו לגמרי. זו האמפייר סטייט, ואנחנו הולכים לבנות אימפריות".

YOU MIGHT ALSO LIKE