מקורב למלניה טראמפ חושף: "רווח לה כשטראמפ הפסיד בבחירות"
מסתבר כי בזמן שנשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ התאכזב מההפסד, מלניה דווקא הייתה מרוצה ולמעשה, כך מקורב לגברת אישר, היא תהיה מתוסכלת במיוחד במידה וטראמפ יחליט להתמודד בשנית ויזכה

לפי הדיווחים, דונלד טראמפ רק מחכה להזדמנות לחזור לבית הלבן, אך מסתמן כי דווקא אשתו, מלינה טראמפ, לא ממש מצפה לכך, ולמעשה, לפי מקורב של הזוג, זה יהיה עבורה התרחיש הגרוע ביותר. "מלניה לא אוהבת להיות באור הזרקורים, והיא לא מעוניינת לחזור לבית הלבן. היא נהנית מהחיים הפרטיים שלה, הרחק מהתקשורת", כך אישר אותו מקורב.

עוד הוסיף ואמר, כי ככל הנראה, במידה ודונלד יבחר לעשות קאמבק, הוא יצטרך לעשות זאת ללא התמיכה של אשתו. "למעשה, רווח למלניה שטרמאפ הפסיד בבחירות האחרונות. עבורה מדובר בתקופה שהגיעה לסיומה, והיא שמחה על כך", הוסיף ואמר.

כידוע, מלניה ספגה לא מעט ביקורת קשה בזמן שבעלה כיהן כנשיא ארצות הברית, באחד הראיונות בהן השתתפה אף אמרה כי לאורך התקופה נתנה לבעלה לא מעט עצות, אך הוא עשה בסופו של דבר מה שנראה היה לו לנכון. בנוסף, בהקלטה אשר דלפה לרשת לפני שנה, נשמעה מלניה אומרת: "למי אכפת מחג המולד, אבל אני חייבת לשחק את המשחק".

לעת עתה, עוד לא ברור באופן סופי האם טראמפ עתיד להתמודד בשנית על נשיאות ארצות הברית, אך כפי שזה נראה, אשתו, מלניה טראמפ, לא צפויה לתמוך בהחלטתו. "היא לא רוצה לשמוע על זה, אם טראמפ יבחר להתמודד שוב, היא לא תהיה חלק מזה. זה יהיה התרחיש הגרוע ביותר עבורה", הוסיף מקורב למלניה. 

לפי הדיווחים, מלניה מתמקדת בימים אלה במשפחה, ובעיקר בבנה הצעיר, בארון, אשר ממש בקרוב יתחיל את לימודיו בקולג'. "מלניה מעורבת בחינוך של בארון, והנושא הזה מאוד חשוב לליבה", סיכם אותו מקורב. 

YOU MIGHT ALSO LIKE