לאחר שנישאו מחדש בהשקת האלבום של קניה: זה מה שקורה בין קים קרדשיאן לקניה ווסט
קים קרדשיאן וקניה ווסט היו אחד מהזוגות הכי חזקים ואהובים בביצה, עד שהצליחו להפתיע את כולם ולהודיע על פרידה בחודש ינואר האחרון. בסוף השבוע האחרון, השניים נישאו מחדש בחגיגת ההשקה לאלבומו החדש של קניה, והצליחו לבלבל את המעריצים

לפני מספר ימים, ערך הראפר והזמר קניה ווסט השקה חגיגית לאלבומו החדש (העשירי במספר) העונה לשם "דונדה". האירוע היה מתועד ועבר בלייב באפל מיוזיק למיליוני צופים אשר זכו לראות את האמן מתחתן בשנית עם קים קרדשיאן, ועל הדרך שורף את בית ילדותו. 

הבחירה של קניה הצליחה להציף לא מעט סימני שאלה אודות הקשר שלו עם קימי. כאשר לאחרונה, נפרד מבת זוגו בחודשים האחרונים, הדוגמנית אירינה שייק, ואילו קים נשארה ועודנה רווקה לוהטת ונחשקת. המעריצים משוכנעים כי השניים חזרו זה לזרועות זו, אך מקורב לשניים מסביר מה בדיוק קורה שם. 

לפי הדיווחים, קניה יצר קשר עם קימי, וביקש שתשתף איתו פעולה באירוע השקת אלבומו החדש, והיא מצידה, הסכימה מיד. מקורב לשניים מסביר: "קניה אומר לכולם בתעשייה שהוא וקים חזרו, אף למען האמת רוב האנשים פשוט לא מאמינים למה שהוא אומר. כולם יודעים שזה שקר". 

"הסיפור האמיתי הוא שקניה רוצה להביס את היריב שלו, את דרייק, במכירות, אז הוא מבצע את הטריק הכי חזק שלו בשביל ללכוד את תשומת הלב של התקשורת. הוא יודע בדיוק מה הוא צריך לעשות", אמר. עוד הוסיף וסיפר כי השניים לא בקשר כבר מספר חודשים, ורק בקיץ האחרון חזרו לדבר, בעיקר עבור הילדים. 

לבסוף סיכם ואמר: "קים שמחה לתמוך באמנות של קניה, והיא שואפת שתהיה ביניהם מערכת יחסים מכבדת וטובה. יש להם היסטוריה ארוכה, והרבה אהבה וכבוד אחד לשנייה, זו הסיבה שהם מבלים לא מעט בתור משפחה, וכמובן בעיקר בשביל הילדים". 

YOU MIGHT ALSO LIKE