שמונה חודשים לאחר הגירושים: הכירו את בן הזוג החדש של זואי קרביץ
נראה כי הבת הבכורה של לני קרביץ וכוכבת הסדרה "שקרים קטנים גדולים" לגמרי ממשיכה הלאה בחייה לאחר גירושים מתוקשרים שעברה לאחרונה. לפי הדיווחים ותמונות הפפראצי, קרביץ חובקת בן זוג חדש ולוהט במיוחד, השחקן צ'נינג טייטום

נראה שיש לנו זוגיות חדשה ולוהטת במיוחד בביצה, הזמרת והשחקנית זואי קרביץ (32) והשחקן צ'נינג טייטום (41). לאחרונה, השניים בלתי נפרדים, והפכו להיות המוקד המרכזי של צלמי הפפארצי, אשר תופס אותם בכל יום מחדש, מסתובבים צמודים מתמיד ברחובות. 

שמועות אודות זוגיות בין השניים החלו לצוץ כבר בחודש ינואר האחרון, ואף התגברו לאחר שבחודש אפריל בירכה קרביץ את השחקן לכבוד יום הולדתו בעמוד האינסטגרם האישי שלה וכתבה: "יום הולדת שמח לאיש מאוד מיוחד.אני אסירת תודה על כך שנולדת, ועוד יותר אסירת תודה על כך שנפגשנו". 

לאחרונה, השניים נתפסו בעדשת הפפראצי כאשר טייטום מרכיב את זואי על האופניים שלו והם נראים מאושרים ומאוהבים מתמיד. לפי הדיווחים, קרביץ קיבלה באופן רשמי את מסמכי הגירושים הסופיים מהאקס שלה, השחקן קארל גלוסמן. 

כזכור, השניים נפרדו בחודש ינואר, לאחר שנה וחצי בלבד של נישואים. זואי וקארל החלו לצאת בשנת 2016, לאחר שהכירו דרך חבר משותף. טייטום אגב, התגרש מאשתו בשנת 2018 לאחר שמונה שנות נישואים וילדה אחת משותפת. 

השניים טרם אישרו באופן רשמי את השמועות, אך המעריצים די משוכנעים כי מדובר בזוגיות לוהטת וחדשה, ואכן, הפוסטים של השניים אחד כלפי השנייה, ותמונות הפפראצי הרומנטיות, לא מותירים הרבה מקום לספק.

YOU MIGHT ALSO LIKE