עומד להציע? בן אפלק נתפס בחנות תכשיטים בלוס אנג'לס
לאחרונה, נתפס השחקן יחד עם אמו, בעדשת הפפארצי, כשהוא מגיע לביקור חשוד במיוחד באחת מחנויות התכשיטים היקרות והנחשבות בעיר. לפי הדיווחים, אפלק יצא מהמקום עם טבעת יהלום מרשימה במיוחד

נראה כי לשחקן בן אפלק (49) יש כמה תוכניות לעתיד הקרוב והמשותף שלו עם בת זוגו, הזמרת ג'ניפר לופז. לאחרונה, נתפס השחקן כשהוא רוכש טבעת יהלום, כשאימו לצידו, מאשרת את הרכישה, והבן הצעיר שלו, סמואל בן התשע, לצידם. הידיעה מגיעה זמן קצר לאחר שמקורב לזוג אישר כי השניים הפגישו בין המשפחות, ונסעו לטיול משותף. 

אותו מקורב אמר: "הם לא ממהרים לשום מקום, אבל זה בהחלט רציני. הם רוצים שהמשפחות יכירו, ומנסים לנצל את הקיץ כמה שאפשר, עד החזרה ללימודים ולעבודה. נראה שהכל הולך ביניהם חלק, הם נראים מאושרים עד הגג". 

כזכור, השניים חזרו זה לזרועות זו לאחר שג'יי לו נפרדה מבן זוגה, וגם אפלק נפרד מבת זוגו. הקאמבק המרגש התרחש אי שם בחודש אפריל, אך רק ביום ההולדת של הזמרת השניים אישרו באופן רשמי את הזוגיות, כאשר ג'יי לו פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה תמונה של השניים מתנשקים. 

דרך אגב, בפעם הקודמת שאפלק הציע לג'ניפר הוא בחר בטבעת יהלום ורודה שעלתה לא פחות משני מיליון דולר. אנחנו כבר מצפים לראות מה הבחירה החדשה של השחקן, ובעיקר, איך נראה היהלום הנוצץ על כף ידה של ג'יי לו. 

YOU MIGHT ALSO LIKE