שוברת שיאים: אנג'לינה ג'ולי הצטרפה לאינסטגרם
זה סוף-סוף קרה, השחקנית האהובה החליטה להצטרף לחגיגה ופתחה לאחרונה חשבון אינסטגרם פרטי. תוך שעה אחת בלבד, הצליחה ג'ולי להגיע למיליון עוקבים, ובכך שברה את השיא של השחקנית ג'ניפר אניסטון

אין ספק שאנג'לינה ג'ולי נחשבת לאחת השחקניות הכי לוהטות בהוליווד, ויותר מכך, היא מצליחה לשמור על מסתורין יוצא דופן ביחס לחברים וחברות נוספים מהתעשייה. אחת הסיבות לכך היא העובדה כי לג'ולי אין חשבון אינסטגרם פעיל, כך שהמעריצים חיים מפפארצי לכותרת. אך כעת, הדברים עומדים להשתנות.

לאחרונה החליטה ג'ולי לפתוח עמוד אינסטגרם, והצטרפה לשורה מכובדת של שחקנים ושחקניות פעילים ברשת החברתית. הסיבה אגב, הבלאגן שמתרחש באפגניסטן. נכון, הנסיבות לא משמחות במיוחד, אך ללא ספק מדובר על בשורה של ממש עבור המעריצים. 

כיאה לכוכבת, פרסמה ג'ולי שני פוסטים אשר נוגעים להפיכה האלימה באפגניסטן, אחד מהם מכתב שקיבלה מילדה אפגנית. כך, בלי הרבה מאמץ, הצליחה השחקנית לשבור שיא חדש והגיעה ל-1.7 מיליון עוקבים תוך שעה אחת בלבד. 

תוך שתי יממות בלבד, הגיעה השחקנית ל-7 מיליון. השחקנית היחידה שהצליחה לגרד את ההישג המרשים של ג'ולי היא השחקנית ג'ניפר אניסטון, אשר הצליחה להגיע למיליון עוקבים בפרק זמן של חמש שעות. שוברת שיאים, כבר אמרנו?

כזכור, ג'ולי עדיין נמצאת בהליך גירושים מתוקשר ומורכב עם בן זוגה לשעבר, השחקן בראד פיט. לאחרונה, עורכי הדין של השחקנית אף ביקשו לערער על האישור שקיבל פיט על משמורת משותפת על הילדים, שזה היה החשש הגדול ביותר של השחקנית. 

עוד טענה ג'ולי כי בית המשפט מונע ממנה לנהל משפט חוקי בכך שהוא לא מאפשר לה להציג ראיות שמדברות על הרווחה והביטחון של ילדיהם המשותפים. מקורב לשחקנית אישר כי ג'ולי לא מתכוונת להרים ידיים, והיא ממשיכה להילחם בבראד, בכל הכוח.

YOU MIGHT ALSO LIKE