הגיעו מים עד נפש: זה הצעד הדרמטי של המלכה אליזבת'
לאחר חודשים ארוכים של סכסוך תקשורתי ומורכב במיוחד בין הזוג המלכותי, הנסיך הארי ומייגן מרקל, אשר כלל לא מעט השמצות כלפי בית המלוכה, נראה כי למלכה אליזבת' נמאס, ולאחרונה החליטה להצטייד בצוות משפטי

כמה למעלה משנה חלפה מאז הנסיך הארי והדוכסית לשעבר, מייגן מרקל, בחרו לעזוב את בית המלוכה, לנטוש הכל, לעזוב את אנגליה, ולעבור יחד לארצות הברית. מאז, לא מעט מים עברו בנהר, השמצות, האשמות, וראיון תקשורתי אחד עם אופרה ווינפרי שהצליח לעורר סערה בארמון. כעת, המלכה אליזבת' מגיבה. 

כידוע, בארמון, והמלכה אליבזת' בפרט, אינם מעריכים, בלשון המעטה, את האמירות הקשות של הזוג המלכותי, ובעיקר את העובדה כי השניים נוטים לכבס את הכביסה המלוכלכת בפומבי כבר חודשים ארוכים. כידוע, גם הספר החדש של הנסיך הארי, אשר עתיד לצאת בקרוב, מפעיל לא מעט לחץ על בית המלוכה.

לפי הדיווחים, המלכה אליזבת' בחרה לאחרונה להצטייד לראשונה מאז העזיבה של הזוג המלכותי, בצוות משפטי מיומן, אשר יעזור לה להתמודד עם ההאשמות של הנסיך הארי ומייגן מרקל. מקורב למשפחת המלוכה מסר כי התחושה בארמון היא כי הארי ומייגן חצו את כל הגבולות האפשריים. 

"יש גבול למה שמשפחת המלוכה מוכנה לספוג. בימים אלה, בחרה המלכה להצטייד בצוות של עורכי דין, לעתיד לבוא. כמובן כי הידיעה תגיע לנסיך הארי ומייגן, כך שידעו כי מתקפות נוספות מצידם לא יעברו יותר בשלום", הוסיף ואמר. 

עוד נודע כי בארמון מתכננים להוציא מכתב אזהרה להוצאת הספרים של ספרו החדש של הארי, אשר עתיד לרכז את זכרונותיו מבית המלוכה. "אם הנסיך יכתוב שמות ספציפים בספר שלו, הוא עלול להסתבך עם הפרת זכויות והוצאת דיבה", אמר אותו מקורב. 

כזכור, הידיעה על ספרו של הנסיך הארי הצליחה לעורר לא מעט חששות בקרב בני המשפחה, זאת בעיקר בעקבות הראיון האחרון של הארי, בו גינה את אביו והעביר ביקורת קשה וחריפה על התפקוד ההורי שלו, ואף אמר: "אבא שלי העביר לי גנים של סבל וכאב". 

YOU MIGHT ALSO LIKE