מוגזמת: חגיגת יום ההולדת של קיילי ג׳נר
כוכבת הטראש והביוטי חגגה אמש את יום הולדתה ה-23 כמו שהיא יודעת, באירוע ענקי ומוגזם, אליו הגיעו כמה חברים קרובים ומשפחה, ובשביל להשלים את החגיגה, לבשה ג׳נר מחוך משובץ יהלומים בשווי של אלפי דולרים

קיילי ג׳נר חגגה 23, וכיאה למשפחת קרדשיאן, היא עשתה זאת באופן ראוותני ומוגזם במיוחד. הכוכבת לבשה אאוטפיט יוקרתי במיוחד שכלל יהלומים אמיתיים, מחוך של המעצב בריאן הרנס, עם הכיתוב XXIII, כלומר עשרים ושלוש בספרות רומיות. אך היהלומים שעל המחוך לא הספיקו למיס ג׳נר הצעירה, והיא החליטה להדביק על גופה יהלומים נוספים. 

בפוסט חגיגי כתבה ג׳נר: ״תודה לכולם על הברכות, אני אסירת תודה״. זמן קצר מאוחר יותר, העלתה קיילי פוסט נוסף בו פרסמה תמונה של בתה הקטנה, סטורמי וכתבה ״המתנה הכי טובה״. כמובן כי גם משפחתה של קיילי בירכה את הכוכבת, כאשר אחיותה פרסמו תמונות ילדות וכתבו איחולים לבביים. 

אמה של קיילי, קריס ג׳נר, כתבה: ״יום הולדת שמח לילדה היפה שלי. קיילי, את לא מפסיקה להדהים אותי עם כל דבר שאת עושה בחייך. את החברה הכי טובה שלי, ואמא נהדרת. יש לך את הלב הכי גדול שאני מכירה, ואני גאה בך״. 

קימי כתבה בפוסט יום הולדת אישי לכבוד קיילי: ״אני אוהבת אותך יותר ממה שאת יכולה לדמיין״, ואילו קלואי כתבה: ״איך יכול להיות שהתינוקת שלי בת עשרים ושלוש? להיות אחותך זו ברכה ענקית. יש לך לב זהב, אני מודה כל יום לאלוהים שיש לי אותך ואת המשפחה״. 

ומה לגבי חגיגת יום ההולדת? ובכן, היא כללה עשרות זרי פרחים יוקרתיים, סדנת ציור, קייטרינג של מתוקים, מתנות לאורחים, וארוחת ערב חגיגית. את כל הטוב הזה קיילי כמובן חלקה עם מיליוני העוקבים שלה בעמוד האינסטגרם האישי שלה, ולא שכחה לומר תודה. 



YOU MIGHT ALSO LIKE