קוונטין טרנטינו מדבר על היחסים עם אמו: ״היא הייתה נוזפת בי כל הזמן״
הבמאי המצליח חשף לאחרונה בראיון את מערכת היחסים המורכבת עם אמו, אשר כעסה ונזפה בו לאורך כל ילדותו ואף לעגה לכישורי הכתיבה שלו. כעת הוא יוצא במסר ברור ואומר באופן רשמי כי הוא לא מתכוון לעזור לה כלכלית, גם אם תצטרך

קוונטין טרנטינו, אחד הבמאים המבוקשים והמוערכים בביצה ההוליוודית, ובעלה של דניאלה פיק, הבהיר לאחרונה כי הוא לא סולח בקלות, גם כאשר מדובר על האישה שהביאה אותו לעולם. לאחרונה, התראיין טרנטינו לפודקאסט של המפיק בריאן קופלמן, במהלכו דיבר לראשונה על היחסים הקשים עם אמו. 

במהלך הראיון, דיבר טרנטינו על תקופת הילדות שלו, אז אמו לא פירגנה במיוחד לתשוקתו הגדולה לכתוב תסריטים. ״היא ראתה את זה בתור מרדנות, היה לא מאוד קשה עם העובדה שברחתי כל הזמן מבית הספר בשביל לכתוב סיפורים. היא הייתה נוזפת בי וכועסת״, סיפר. 

כיום, מבין טרנטינו בדיעבד כי אמו רק רצתה שיצליח בלימודים, ובכל זאת, הוא מתקשה לסלוח. ״אמרתי לעצמי שברגע שאהפוך להיות איש קולנוע מצליח ומפורסם, היא לא תהיה חלק מההצלחה שלי. לא תקבל כסף, בית, חופשה, או קאדילק. כלום״, אמר טרנטינו. 

וכן, נראה כי הבמאי לגמרי עומד במילה שלו. מאז עברו לא מעט שנים, וטרנטינו אכן הפך להיות איש קולנוע מן השורה הראשונה, מצליח ועשיר, אך הכעס כלפי אמו עוד קיים, ובעיקר, לא נשכח. ״עזרתי לה כשהיא הסתבכה עם מס הכנסה. אבל זהו״, סיפר. 

עוד הוסיף ואמר כי היום יותר מתמיד הוא מבין כי יש משמעות אדירה למילים שהורים אומרים לילדים שלהם. ״חשוב לזכור שיש השלכות לכל דבר״, הסביר. בעבר, סיפרה אמו של טרנטינו על מערכת היחסים המורכבת שלהם, ואף גילתה כי לאורך ילדותו כתב סיפורים רבים, בהם בדרך כלל רצח אותה. 

כיום, הונו של טרנטינו מוערך ב-120 מיליון דולר, כאשר לאחרונה הוציא את ספרו הראשון, ״היו זמנים בהוליווד״, שהוא למעשה עיבוד ספרותי לסרט המפורסם. הספר זכה תוך זמן קצר לביקורות נלהבות מצד המעריצים ומבקרי ספרות. 



YOU MIGHT ALSO LIKE