ביונסה במחווה מרגשת ליום ההולדת של מייגן מרקל
יום ההולדת של הדוכסית לשעבר משך לא מעט תשומת לב וסקרנות מצידם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. מסתבר כי גם קווין בי האחת והיחידה לא הצליחה לדלג על המאורע החגיגי, והחליטה לפרגן למרקל בתמונה משותפת ואיחולים

כשמייגן מרקל חוגגת יום הולדת 40, זו ללא ספק סיבה למסיבה. נראה כי גם ביונסה מבינה זאת, כאשר לאחרונה ציינה את יום הולדתה של הדוכסית לשעבר באמצעות מחווה קטנה באתר שלה. קווין בי פרסמה תצלום של מרקל בתור ילדה וכתבה: ״יום הולדת שמח מייגן מרקל״. 

כזכור, ביונסה כבר חשפה בפומבי את ההערצה שלה כלפי הדוכסית לשעבר, כאשר בטקס פרסי ״Brit״ בשנת 2019 סיפרה כי כאשר הייתה עם בעלה בלובר, במקום לרוץ ולראות את המונה ליזה, כל מה שרצתה לעשות היה ללכת להצטלם עם מייגן מרקל. 

זמן קצר לאחר המפגש המרגש במוזיאון הלובר, ביונסה אף פירסמה את התמונה שלה עם מייגן בעמוד האינסטגרם האישי שלה. התמונה כמובן זכתה למליוני לייקים ממעריצים נלהבים, ועשרות אלפי תגובות מפרגנות ונרגשות. בכל זאת, שתי דיוות בתמונה אחת. 

דרך אגב, קווין בי לא שכחה את יום ההולדת של ברק אובמה, אשר חל באותו היום בדיוק, וגם לו איחלה יום הולדת שמח. ביונסה היא לא הכוכבת היחידה שהחליטה לברך את מייגן מרגל לכבוד יום הולדתה, גם השחקנית מליסה מקארתי פרסמה פוסט מיוחד וכתבה: ״מייגן מרקל, מזל טוב! את השראה לכל העולם״.  



YOU MIGHT ALSO LIKE