השחקנית סאנה לאטן חושפת: ״לפני שלוש שנים הפסקתי לשתות אלכוהול, זה פגע לי באיכות חיים״
לאחרונה, שיתפה השחקנית במסגרת פודקאסט חדש כי בשנים האחרונות עשתה לא מעט שינויים באורח החיים שלה במטרה להיות בריאה וחיונית יותר. ״האלכוהול שיבש לי את כל האנרגיה, החלטתי להפסיק״, סיפרה

סאנה לאטן (49) חשפה לאחרונה לא מעט פרטים אישיים על השנים האחרונות בחייה, כאשר רובם קשורים לאורח החיים החדש שבחרה לעצמה. המטרה? שיפור בריאות הגוף והנפש. ״החלטתי יום אחד פשוט להפסיק לשתות. זה כבר לא עבד, זה השפיע עלי וגמר לי את כל האנרגיה״, סיפרה. 

״זה הגיע למצב שגם אם הייתי יוצאת פעם פעמיים בשבוע ושותה מעט, זה היה משפיע עלי לאורך כל השבוע. אז הבנתי שאני פשוט צריכה להפסיק. לא חוויתי הנגאובר, אבל הייתה לי אנרגיה נמוכה ממש לאורך כל השבוע. הרגשתי לא טוב, וזה עודד אצלי חרדות״, שיתפה. 

״תמיד אני מסתכלת על אמא שלי, שהיא האדם המגניב והמצחיק בעולם והיא מעולם לא שתתה. לי הייתה האמונה שאפשר להנות ולהשתחרר רק עם אלכוהול, אבל היום אני מבינה שזה פשוט לא ככה״, סיפרה לאטן. עוד הוסיפה ואמרה כי התחילה לתרגל מדיטציה, מה שעוזר לה להתמודד עם חרדות ולחצים. 

״אמא שלי לימדה אותי על מדיטציה, והיו תקופות שהתמדתי יותר ותקופות שפחות. לאחרונה חזרתי שוב בעקבות כמה קשיים שעברתי. חברה מאוד קרובה שלי נפטרה פתאום, ביום בהיר אחד. היא לא הייתה חולה וזה היה לגמרי לא צפוי. הייתי בשוק, ולקח לי חודשים לחזור לעצמי״, שיתפה סאנה. 

לבסוף סיכמה ואמרה כי היא מרגישה מבורכת להיות היכן שהיא נמצאת היום, והיא מרגישה טוב מאי פעם. ״אני לא לוקחת מובן מאליו את ההצלחה שלי, ואומרת תודה כל יום. אני מרגישה אסירת תודה לספר את הסיפור שלי, ולעשות כל יום את מה שאני אוהבת״. 



YOU MIGHT ALSO LIKE