ריס ווית'רספון על מכירת חברת ההפקה בבעלותה: ״הלו סאנשיין הוקמה על מנת לקדם נשים בתעשיית הקולנוע״
לאחרונה, השחקנית המצליחה, שהיא גם אשת עסקים די מצליחה בשנים האחרונות, מכרה את חברת ההפקה שבבעלותה ״Hello Sunshine״, דרכה השיקה ספרים, פודקאסטים ועוד, תמורת סכום צנוע של מאות מיליוני דולרים

השחקנית האמריקאית המצליחה מכרה לאחרונה את חברת ההפקה שלה וכך הפכה להיות השחקנית השנייה העשירה בעולם. חברת ההפקה של ריס קידמה לאורך השנים עשרות נשים בתעשיית הקולנוע, והיא אחראית לכמה מהסדרות המצליחות ביותר של השנים האחרונות. 

אם תהיתם כמה שווה כיום השחקנית, לפי הדיווחים מדובר על 400 מיליון דולר, מה שהופך אותה לאחת השחקניות העשירות ביותר בעולם. במקום הראשון עומדת השחקנית ג׳יימי גרץ, אשר הונה מוערך ב-3 מיליארד דולר. 

העסקה המדוברת תאפשר לשחקנית לשמור על 18 אחוזים מבעלות החברה, ומסתמן כי היא תקבל למעלה מ-120 מיליון דולר על המניות העתידיות. בנוסף לעסקה המוצלחת, ריס מרוויחה על כל הופעה קולנועית שלה מיליוני דולרים, וכאשר מדובר על סדרת טלוויזיה, ריס מכניסה לכיס מיליון דולר עבור פרק אחד בלבד. 

את החברה הקימה השחקנית בשנת 2016, אז אמרה כי זכויות נשים נמצאות במקום נמוך בעולם הקולנוע הגברי, ומדובר בנושא שחייב לטפל בו ולהתייחס אליו. עוד הוסיפה ואמרה כי שחקניות, ביחס לשחקנים, מקבלות שכר נמוך יותר ותנאים פחות אטרקטיבים. 

ריס גם הפיקה כמה סרטים מצליחים לאורך השנים כגון ״נעלמת״ בכיכובו של בן אפלק, עליו גם הייתה מועמדת לאוסקר, ״הולכת רחוק״ בו שיחקה בתפקיד הראשי, וגם עליו הייתה מועמדת לאוסקר לפרס השחקנית הטובה ביותר. 



YOU MIGHT ALSO LIKE