בנט שוחח עם מנכ"ל יוניליוור: "ננקוט בצעדים משפטיים נגדכם", שגריר ישראל בוושינגטון כבר פנה למושלים ודרש להפעיל את חוקי ה-BDS
מדינת ישראל לא עומדת מנגד למול ההחלטה השערורייתית של ענקית הגלידה האמריקנית, בינתיים נשאלת השאלה - האם המושלים ב-35 מדינות אמריקניות יתערבו?

ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט שוחח ביום שני עם מנכ"ל יוניליוור, חברת האם של בן אנד ג'ריז, והבהיר כי ינקוט בצעדים משפטיים נגד החברה בעקבות הודעת חברת הגלידה העולמית (בבעלות יהודית) כי היא מחרימה את היישובים היהודיים ביהודה ושומרון.

בנט הבהיר למנכ"ל יוניליוור, אלן ג'ופ, כי ישראל רואה את החרם בצורה החמורה ביותר ותנקוט בצעדים תוקפניים נגד כל חרם נגד אזרחיה.

"מבחינת מדינת ישראל, למהלך זה יהיו השלכות חמורות, משפטיות ואחרות, וישראל תפעל באגרסיביות כנגד כל מאמץ להחרים את אזרחיה", אמר בנט לג'ופ.

בארה"ב, שגריר ישראל בוושינגטון גלעד ארדן קורא למדינות אמריקניות עם חוקים כנגד BDS (בינהין פלורידה) לנקוט בצעדים משפטיים נגד בן אנד ג'ריז, שכן הודעתה מפרה את חוקי ה-BDS ב-35 מדינות ברחבי ארה"ב. ארדן שלח מכתב לכ-35 מושלי מדינות ארה"ב שחוקקו חוקים נגד ה-BDS, וקרא להם לנקוט בצעדים משפטיים נגד החברה שבסיסה במדינת וורמונט וכל זאת בהתאם לחוקי מדינתם.

"נבהיר לבן וג'ריז שלהחלטה הנתעבת שלהם יהיו השלכות", כתב ארדן בטוויטר.

YOU MIGHT ALSO LIKE