חי באמריקה: "עברנו לארה"ב מסין שבוע לפני שמגפת הקורונה התפרצה", שירן בצלאל, לוס אנג'לס
בהתחלה הכל נראה קשה, אבל צריך להאמין מהיום הראשון. התמדה זה שם המשחק. יכול להיות שבשנה הראשונה לא תצליחו, ואולי גם בשניה לא, אבל זה פתאום יגיע, וזה ילך ויגדל. לא להישבר בשום שלב, ותמיד לזכור שכל דבר שקורה - הוא לטובה"

אני ובעלי דרור הכרנו בישראל לפני 11 שנים, עת דיגמנו באותה סוכנות דוגמנות בישראל. עזבנו את ישראל לפני 10 שנים כדי להמשיך ולדגמן בחו"ל. דיגמנו במילאנו, אתונה, לונדון, ולפני שבע שנים עברנו להתגורר בסין.

צלם: רפאל בקור

דרור הפך למנהלי האישי והגעתי להישגים בתחום. עשיתי עבודות לחברות גדולות מאוד בסין והפכתי למבוקשת מאוד אצל הלקוחות הסינים. במקביל, דרור הקים חברה המספקת שירות לקניינים בסין, שירות העוזר להם בענייני רכש וייבוא מסין, בעיקר לישראל וארה"ב.

הגענו ללוס אנג'לס בסוף שנת 2019. הספקנו אפילו לחגוג כאן את השנה האזרחית החדשה. היינו בלוס אנג'לס לפני כשנה וחצי וממש אהבנו את הווייב של העיר, מזג האויר, האנשים... פשוט התאהבנו במקום והחלטנו לבדוק את האפשרויות למעבר. יצרנו קשר עם הסוכן, תומר שמולביץ', שקידם את המעבר והכיר לנו את האנשים הנכונים בתחום. בתחילת 2020 כבר מצאנו את עצמנו כאן. הסיפור הכי אירוני זה שכל זה קרה שבוע לפני שמגפת הקורונה פרצה בסין - אז כנראה שהכל זה מלמעלה.

האמת שזו הרגשה די מוזרה, כי עד שהתרגלנו למקום, פתאום אנחנו מוצאים את עצמנו סגורים בתוך הבית, בקושי יוצאים, סיטואציה הזויה. רק מקווים שכל הסיפור הזה כבר יהיה מאחורינו ונוכל לפתוח את 2020. מה שבטוח שהשנה הזאת תיזכר לעד כשנת הקורונה.

אני מאוד אוהבת את החיים פה. למזלנו מצאנו דירה יפייפיה בבברלי הילס. אני ממש אוהבת את השכונה ואת מזג האויר פה. כל בוקר לקום ולראות שמיים כחולים זה ממש לא מובן מאליו בשבילי ואני מעריכה את זה בכל יום מחדש. אנחנו מאוד אוהבים מסעדות, וכבר היינו בלא מעט. אנחנו משתדלים לנצל את הזמן ולהכיר פה כמה שיותר בזמן קצר.

לא עברנו כל כך הרבה חוויות משמעותיות פה עדיין, אבל אפשר לומר שמציאת הדירה היתה מאתגרת ביותר, במיוחד כשמגיעים למקום חדש מבלי להכיר תחילה את האיזור, את השכונות הטובות והפחות טובות. למזלנו, פגשנו אנשים מקסימים שעזרו לנו מהרגע שהגענו לכאן".

דרור ושירן, צלם: עידן ברזני

מה את הכי אוהבת בארה"ב?

הכל כאן גדול. בפעם הראשונה שנכנסנו כאן לסופרמרקט היינו בשוק. מבחר עצום בהשוואה למה שהיינו רגילים בסין. אני צמחונית, אני גם אוהבת לבשל אוכל בריא ויש כאן מבחר ענק. בנוסף, יש כאן מלא דברים מישראל - מה שלא היה לי באף מקום שגרתי בו בעולם, תמיד הייתי חוזרת מישראל עם שתי מזוודות מפוצצות בדברים מהארץ - פה אני לא צריכה.

מה את הכי לא אוהבת בארה"ב?

בינתיים לא מצאתי משהו שאני לא אוהבת, אבל אני בטוחה שעוד אתקל בזה בהמשך.

מה מבחינך הדבר השונה ביותר בין ישראל לארה"ב?

יש כאן תחושה אחרת, של רוגע, שכל אחד חי את חייו בלי שיתערבו לו. תחושה של כייף. אנשים כאן אדיבים ונחמדים, וההרגשה הכללית מאוד טובה.

למה את הכי מתגעגעת בארץ?

למשפחה נטו. הלוואי והמשפחה הייתה יכולה לעבור ולגור כאן לידנו, זה היה יכול להיות מושלם.

למה את הכי פחות מתגעגעת אליו בארץ?

לסטרס, למצב הבטחוני.

מה מבחינתך המאכל הכי ישראלי?

שקשוקה

מה החטיף הישראלי האהוב עלייך ביותר?

במבה.

טיפ לישראלי המתחיל באמריקה?

בהתחלה הכל נראה קשה, אבל צריך להאמין מהיום הראשון. התמדה זה שם המשחק. יכול להיות שבשנה הראשונה לא תצליחו, ואולי גם בשניה לא, אבל זה פתאום יגיע, וזה ילך ויגדל. לא להישבר בשום שלב, ותמיד לזכור שכל דבר שקורה - הוא לטובה.

 

YOU MIGHT ALSO LIKE