הישר מישראל: שירות מקוון חדש להחלפת נעליים הולך לחסוך לכן הרבה מאוד כסף
ראיון בלעדי עם רוני הראל, יזמית ומפתחת של SHOE BANK. מיזם חדש מסוגו בעולם הנותן מענה לנשים ופותר את בעיית כמויות הנעלים המיותרות שיושבות לנו בארון. בנק של נעליים...

אין ספק שנשים ונעליים זה סיפור אהבה מתמשך.
בכל אחת מאיתנו מסתתרת קארי בראדשו קטנה, עם פטיש קל לנעליים ועשרות זוגות שנותרו מיותמים בארון לאחר נעילה אחת או שתיים. כך מאמינה רוני הראל היזמת של Shoe Bank שמשיקה כעת את המיזם המקוון החדש בלוס אנג׳לס.

רוני הראל (צילום: אדוה ריקלין)

נעליים פשוט עושות לנו את זה. אנחנו כל כך אוהבות נעליים. קונות נעליים גם אם הן יקרות מאוד, גם אם הן לא נוחות, וגם אם אנחנו יודעות בסתר לבנו שלא ננעל אותן. למה בעצם?
קודם כל מפני שלנעליים יש אישיות והן מעצבות לנו את האישיות. קל לדמיין את הדמות שתצמח מתוכן. הן מזמינות פנטזיה ואנחנו רוצות להיות חלק ממנה. נעלי נשים תמיד שיחקו תפקיד מרכזי באגדות ובפנטזיות.
בעזרת הנעליים אנחנו קובעות איך נרגיש, איך ניראה, איך נזוז: כשאנחנו רוצות להרגיש חזקות, ננעל נעלי עבודה ונלך בנחישות; רוצות להרגיש עדינות ועוצמתיות? ננעל נעלי עקב. הנעליים מסמלות מי אנחנו, מה הטעם שלנו.
ועוד סיבה לאהוב נעליים: שלא כמו חצאית מיני, בשביל נעליים לא צריך דיאטה.

אז מי את? צבעונית? רוקיסטית? נועזת? מעודנת? אולי בעצם בכל אחת מאיתנו יש קצת מזו ומזו? מה שזהה בכל אחת ואחת זו האהבה לנעליים! באמצעות האתר החדש Shoe Bank נוכל לבחור כל יום זוג נעליים חדש לפי מצב הרוח.
מחקרים מראים שאנו נועלות רק 30 אחוז מהנעליים שלנו בארון, בעוד 70 אחוז מהן לא ננעלות כלל. אין כמעט מישהי שלא קנתה פעם נעליים שמעט גדולות עליה או שהעבירה ערב שלם עם נעליים לוחצות. חבל לנו לזרוק נעליים שהוצאנו עליהם כ"כ הרבה כסף. אם נמכור את הנעליים באתרי יד שנייה נאבד הרבה מהערך שלהם. ל־Shoe Bank יש פתרון בשבילינו.

המשתמשות פותחות חשבון בבנק הכי שווה בעיר. מצלמות בסמארטפון את הנעליים שהן מעוניינות להחליף ומעלות אותן ישירות לאתר כל מי שמעלה צילומי נעליים שלה לאתר מקבלת מיידית קרדיט עבור זוג נעליים אחרות ויכולה להתחיל לחפש לה זוג חדש להתאהב בו. התהליך פשוט מאוד ואורך דקה אחת בלבד. אז במקום לבזבז כסף על נעליים חדשות, כל אחת מלקוחות הבנק יכולה לבחור לה זוג מהמם להינות מהם במסיבה ולמחרת, או מתי שהיא רוצה, היא מוזמנת להעלות אותן שוב לאתר ולבחור לה אחרות. והכל בעלות דמי טיפול ומשלוח בלבד. ללא דמי מנוי או התחייבות.

הבנק שלנו מאפשר "למשוך" נעליים אך ורק למי שפתחה חשבון בנק, משמע, העלתה זוג נעליים ואז מתחיל כל הכיף!!!

צילום מסך - אתר https://www.shoebank.shoes

האתר זכה להצלחה גדולה בתל אביב. ועכשיו מגיע אלינו.
״הנעליים באתר הן במצב מעולה ננעלו פעמים ספורות, לעתים כלל לא, ומאפשרות לכולכן לחסוך כסף בצורה משמעותית. ועל הדרך לעזור ליקום״.
אז נעליים שלא התאימו לנו מכל סיבה שהיא או שהיו קנייה ספונטנית והן טעות, אך התעצלנו או לא יכולנו להחזיר, אלו הנעליים שתעלו לאתר. המטרה היא לאפשר לנשים לרוקן את הארון מנעליים מיותרות, בלי לעורר צריכה של זוגות חדשים.

הרגשת שגם את חלק מהמעגל הזה?
בוודאי. יש לי מעל 100 זוגות נעליים בארון, שאת רובם אני לא נועלת. יש לי נעליים שהתפתיתי לרכוש למרות שהן היו קטנות עליי בחצי מידה, וגם אם שיקרתי לעצמי שאולי הן יתרחבו עם השנים – לבסוף נותרו בארון. חוץ מזה, עם השנים כף הרגל שלי השתנתה, הטעם התחלף, והגיע הזמן להיפרד מהן.

האתר מאפשר להחליף נעליים כל יום. לבשת למסיבה? הצטלמת עם הנעליים? תעלי אותם שוב לאתר ותבחרי זוג אחר שאת אוהבת.

לכולנו יש גם לא מעט בגדים ואביזרים להחליף. למה נעליים בלבד?
אנחנו אוהבות נעליים, קונות יותר נעליים, וקל יותר להחליף נעליים על פי תמונה. אם את מידה 38 בנעליים, קל לך יותר לדמיין איך הנעליים ייראו עלייך מאשר בגד.

כל לקוחה יכולה להירשם ולהעלות לאתר נעליים באיכות טובה ושאינן בלויות (ללא קרעים, חריצים או סוליות שחוקות). הנעליים ממוינות לשלוש קטגוריות לפי המותג שלהן: סילבר, גולד ופלטינום. ישנה גם קטגוריה לנעלי כלה. שאם יתמזל מזלך תנעלי אותן רק פעם אחת.
סילבר הוא שם קוד לנעלי רשתות (זארה, ניין ווסט, מנגו וכדומה), גולד מייצג מותגי ביניים (דוגמת קלארק), ופלטינום מכוון לנעלי יוקרה (גוצ'י, פראדה, סאן לורן ודומיהם). כל לקוחה שנרשמת לאתר יכולה לבחור נעליים מאותה קטגוריה ומטה. כלומר, אם העלית נעליים לקבוצת סילבר תוכלי לבחור מקבוצת הסילבר בלבד. אם העלית נעליים שיתאימו לקטגוריית פלטינום – יש לך אפשרות לבחור משלושת הקטגוריות. משתמשות אשר זכו לדירוג של מעל *4.5 מ־Reviews שניתנו על ידי משתמשות אחרות זוכות למעמד של Super Swapper שמקנה הטבות רבות. בין היתר שדרוג להזמנת זוג נעליים מהקטגוריה שמעל.

הבנק שלנו הוא מקום עם אג'נדה כלכלית וחברתית שתתרום לכולנו חסכון כספי משמעותי ועל הדרך גם יתרום ליחס קצת יותר טוב ליקום שלנו.

רוני הראל מציגה את Shoe Bank בכנס משקיעים ויזמיות ב Panthera TLV


בארה״ב בלבד נמכרים למעלה מ־2.4 מיליארד זוגות נעליים מדי שנה. חומרי הגלם של תעשיית האופנה מנצלים כמות נרחבת של משאבים ומותירים רמות גבוהות של זיהום. התעשייה הזאת אחראית לייצור 20% מהשפכים העולמיים ו־10% מפליטות הפחמן בעולם - יותר מכל הפליטות של הטיסות הבינלאומיות והשילוח הימי גם יחד. אם כל אחת מאיתנו הייתה קונה רק זוג נעליים אחד יד שנייה בשנה במקום זוג נעליים חדשים, נחסוך כמעט 6 מיליארד פאונד של פליטת פחמן. זה שווה להורדת חצי מיליון מכוניות מהכביש לשנה.

★ ★ ★

יש מספיק נעליים מהממות ביקום! בואו ננעל אותם!
Shoe Bank מזמין אתכן להיות חלק מהתהליך ומאיץ בכן להזמין גם את כל החברות להשתתף גם כן. ככל שיותר נעליים יעלו לאתר כך יותר נעליים יהיו לכן לבחירה.
כנסו לאתר, צלמו את הנעליים ובחרו לכן חדשות להתאהב בהן.
נכון לעכשיו האתר נמצא בגבולות אזור לוס אנג'לס, אך בתום תקופת ההרצה הוא יאפשר החלפות בכל רחבי ארה״ב.

https://www.shoebank.shoes

YOU MIGHT ALSO LIKE