תיעוד מפחיד: חנות נוספת נשדדת, והפעם יש קורבנות
המוכר האמיץ לא תיאר לעצמו, ולו לרגע, מה עתיד להתרחש במהלך משמרת הלילה - שני שודדים עטויי מסכות איימו ופצעו את הזבן המפוחד, שהצליח לירות באחד השודדים בעת שהגן על עצמו

זבנה של חנות באזור סן פרנסיסקו ירה והרג אדם חמוש, לאחר מאבק אלים שתועד במצלמות האבטחה. כשהגיב לאירוע המפחיד, אמר המוכר שניסיונו הצבאי עזר לו לשמור על קור רוח ולהינצל.

שני גברים עטויי מסכות נכנסו לחנות הנוחות שבעיר ביי פוינט (Bay Point), כשאחד מהם מחזיק את מארק קספרוויץ תחת איומי אקדח, בזמן שהשודד השני הולך סביב הדלפק ומנופף את אקדחו בפניו של המוכר האמיץ.

מארק קספרוויץ מותקף על ידי השודד

סרטון האבטחה מראה איך אחד מהשודדים מרתק באלימות את קספרוויץ לרצפה, בעת שהוא חופן את הכסף מהקופה.

בזמן שאחד מהתוקפים הניח את הקופסה, ובה הכסף, קספרוויץ המדמם שלח ידו במהרה לעבר האקדח, אשר היה מונח לצד הקופה. השודד שנופף באקדחו בתגובה, ניסה אך לא הצליח (אולי כתוצאה ממעצור בנשקו) לירות בזבן החמוש.

לפי התיעוד, קספרוויץ ירה לכיוונם של שני הגברים בעודם בורחים מן החנות, כשהוא עודנו מאחורי הדלפק. (ירייה אחת נורתה) שודד אחד הצליח להתחמק, בזמן שהשודד השני מת מפצעיו ואותר במרחק "חצי בלוק" מהחנות.

קספרוויץ בן ה-56, שבעברו שירת בחיל האויר האמריקני, פונה לבית חולים ולראשו 12 תפרים, כתוצאה מהאירוע המטלטל. לשיטתו, נסיונו הביטחוני, הצבאי והפרטי, עזר לו לשמור על קור רוח והציל את חייו.

"האינסטינקט פשוט 'קפץ'. הפחד והאדרנלין 'קפצו' יחדיו. זה מזל גדול שאני בין החיים", שיתף מארק קספרוויץ. "האירוע המפחיד לא יעצור בעדי מלעשות את עבודתי ולשוב לחנות לכשאחלים".

תיעוד מתוך מצלמת האבטחה

שמו של החשוד שנספה לא יפורסם עד להודעת המשפחה בדבר מותו, כך נמסר ממשרדו של חוקר מקרי המוות במחוז קונטרה קוסטה (Contra Costa).

YOU MIGHT ALSO LIKE