"מצאנו אותה": חטופה בת 8 שוחררה לאחר שעות של חיפושים
כוחות משטרה ו-FBI פרצו במהלך חודש מאי האחרון לחדר במלון בטקסס ומצאו בו את הקטינה כשהיא מוחבאת בתוך סל כביסה. החשוד שמאז הורשע נשלח בשבוע שעבר למאסר עולם. כעת פרסמה המשטרה את הסרטון המתעד את רגעי האירוע

המשטרה בטקסס פרסמה סרטון דרמטי המתעד מבצע לחילוצה של ילדה חטופה בת 8 בעיר פורט וורת' אשר נלקחה בכוח מזרועות אמה ברחוב באור יום לפני כחצי שנה.

החוטף, מייקל ווב, אשר כבר הורשע בחודש ספטמבר נשלח למאסר עולם בשבוע שעבר, נחקר לאחר מעצרו במשך שלוש שעות, במהלכה הודה כי עשה זאת תוך שנאבק באם הקטינה ולאחר מכן נסע עם הילדה לחניון כנסיה סמוך. בהמשך סיפר לחוקרים כי לקח אותה למלון בעיר ושם החזיק וכלא אותה באחד החדרים.

במשך שעות לאחר מכן, המשטרה המקומית ניהלה חיפושים נרחבים לאורך הלילה אחר השניים, אז קיבלה מידע סמוך לחצות מפקיד הקבלה במלון שחשף את מקום המצאם. טרם הגעתם של כוחות אכיפת החוק, ווב סיפר כי תוך איומים עליה, החביא את הילדה בסל כביסה והסתתר עימה. תחילה שוטר שהגיע לחדר, נטש משום שלא ראה דבר, אולם אחד ממאות המתנדבים, חבר המשפחה, ראה את מכונית הפורד של החוטף אשר תועדה בעת החטיפה, הזעיק את המשטרה.

סמוך לשעה 2 לפנות בוקר, כוחות FBI, המחלקה לביטחון המולדת והמשטרה המקומית, עקבו אחר ווב שנכנס לחדר ופרצו פנימה דקות ספורות לאחר מכן כשפתח את הדלת כשהוא עירום. הילדה הקטנה נמצאה מוחבאת בסל הכביסה. "מצאנו אותה!", הם הודיעו בקשר.

פחות מעשר דקות נדרשו לחבר המושבעים על מנת לדון בהרשעתו של ווב, בן ה-51, בגין חטיפתה באלימות של בת ה-8 מזרועות אמה בזמן שהשתיים צעדו ברחוב בשכונה בערב שבת בחודש מאי האחרון. ווב הכה באגרוף את האם שנפלה לקרקע ונמלט במכוניתו עם הילדה.

"אנו מאמינים שהצדק נעשה במקרה הזה ומודים לשופט על שהחליט לשלוח את הנאשם למאסר עולם. תקוותי כעת היא שהמשפחה תמצא נחמה בכך שהוא לעולם לא יוכל לפגוע בילד נוסף", אמרה התובעת ניילי קוקס בהודעתה.

YOU MIGHT ALSO LIKE