שירות הסטרימינג דיסני+ הושק, גולשים דיווחו על תקלות רבות
ההשקה הנוצצת של שירות הסטרימינג שאמור להתחרות בנטפליקס נפגעה במעט בשל אלפי התקלות, החל מבעיות התחברות וכלה בתוכן שלא מתנגן. ולמרות זאת, בדיסני הבטיחו כי הם עובדים קשה לפתור את הבעיות

היום בבוקר הושק באופן רשמי שירות הסטרימינג החדש של דיסני, דיסני+, אך בתוך שעות ספורות התקבלו קרוב ל-10 אלף דיווחים על תקלות שונות ומגוונות.

שירות הסטרימינג של דיסני. תקלות רבות דווחו משעות הבוקר (צילום: רויטרס)

חלק מהגולשים סיפרו כי כלל לא הצליחו להתחבר לחשבונם, ואחרים דיווחו כי ה"לוגין" אכן מתבצע, אך אין באפשרותם לצפות בתוכן הרב שהוכנס לשירות. אם לא די בכך, לקוחות רבים הלינו על בעיות בכניסה לאפליקצייה במכשירי אפל.

בדיסני מיהרו להגיב ופרסמו את ההודעה הבאה: "הביקוש לדיסני+ הוא גבוה באופן משמעותי מהתחזיות שלנו, אפילו ה'נדיבות' ביותר. מצד אחד אנחנו שמחים על ההיענות של מעריצינו, אך אנחנו גם עובדים קשה מאוד כדי לפתור את כל התקלות שצצות. עמכם הסליחה".

כזכור, דיסני מבקשת לקרוא תיגר על נטפליקס, שבמשך שנים רבות שולטת בשירות הסטרימינג כמעט לחלוטין. בשלב ראשוני, שירות הסטרימינג עולה 6.99 דולר בחודש (או 69.99 דולר בשנה) וכולל תוכן רב השייך לדיסני, החל מהסרטים המצוירים הקלאסיים שלה, וכלה ברכישות שביצעה לאורך השנים, לדוגמה פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים ועוד.

היות שדיסני היא הבעלים של שירות סטרימינג נוסף, Hulu, וערוץ הספורט האמריקאי ESPN, החברה מציעה "חבילת סטרימינג" שכולל את שלושת השירותים ב-12.99 דולר בחודש - מחיר זהה לנטפליקס.

YOU MIGHT ALSO LIKE