דווין "דוג" צ'פמן חושף: "שקלתי להתאבד אחרי מות אשתי"
בפרק של תוכניתו סיפר האלמן הטרי את הקשיים הרבים שעובר מאז מותה במהלך הקיץ ("לפעמים אני מושיט יד במיטה ומרגיש משהו, ואז אני מתעורר ומבין שזה הכלב") ועל הנטיות האובדניות ("אם אגיע לגן עדן, אולי היא תגיד לי 'חתיכת טיפש, מה עשית?'")

אמש שודר הפרק העשירי והאחרון בסדרת הריאליטי Dog's Most Wanted, וכוכב התוכנית - דווין "דוג" צ'פמן סיפר על תהליך האבל שעובר מאז פטירת אשתו, בת', ועל כך ששקל לשים קץ לחייו לאחר מותה.

דווין ואשתו בת' (צילום: Getty Images)

צ'פמן סיפר כי ימים ספורים לאחר שנפטרה, הוא חש חרדה עצומה כאשר התקלח, עד כדי כך שנאלץ לצאת מהשירותים ללא מגבת: "לא יכולתי להיות לבד", הוא אמר, "ואז התחלתי לחשוב על כל הדברים שקרו".

"לפעמים, כשאני נרדם במיטה אני מושיט את היד ומרגיש משהו, ואז אני פוקח עיניים ומבין שזה הכלב", הוא הסביר והוסיף כי בזמן שהבין כי בת' כבר איננה, הבשורה הקשה עדיין לא חלחלה לתודעה.

"כל הזמן אני חשבתי על לבלוע איזה כדור ולהתאבד. וחשבתי, אם אעשה את זה, האם אפגוש אותה שם והיא תגיד לי, 'חתיכת טיפש, מה עשית?', או שאולי היא תגיד 'וואו, אתה כאן'. ואז אני הייתי יכול להגיד לה 'ברור שאני כאן, עזבתי אותי אז אני כאן'", הוא שיחזר.

כזכור, 3 חודשים לאחר מותה של בת', דווין אושפז בבית החולים בשל כאבים בחזהו. לאחר שהשתחרר הוא סיפר בראיון לתקשורת המקומית בקולורדו שהוא סבל מלב שבור: "לפעמים אני לא אוכל רק כדי להרגיש משהו", הוא סיפר בזמנו.

YOU MIGHT ALSO LIKE