לתשומת לב הנוסעים: טיסות מישראל לארה"ב זמינות בפחות מ-450 דולר
אומנם מדובר בתאריכים שעלולים שלא להתאים למי שבעל לו"ז פחות גמיש, אך בדיקה מעלה כי מאות טיסות ללוס אנג'לס, ניו יורק, וסן פרנסיסקו תומחרו בכמה מאות דולרים בלבד. חשוב להדגיש כי לא מדובר בחברות לואו קוסט, בוותיקות ומוכרות כמו יונייטד, לופטנזה ואייר קנדה

כאשר אמריקן איירליינס הודיעה במהלך הקיץ על כוונתה לפתוח קו טיסות חדש שיחבר בין דאלאס לישראל, רבים בקהילה הישראלית בירכו על ההחלטה, גם כאלה שאינם גרים באזור, וזאת מכיוון שהתחרות בשוק מביאה לכך שאנחנו, הנוסעים, משלמים פחות. למרות זאת, ספק רב אם מישהו שיער שניתן יהיה למצוא טיסות הלוך-חזור בסכומים כה נמוכים כפי שקיימים היום.

בבחירה של תאריכים אקראים בפברואר מצאנו טיסות ב-420 דולר עם חברות גדולות ומוכרות (צילום: Shutterstock / גוגל טיסות)

ראשית כל, חשוב לציין כי הטיסות המוזלות הללו הן רק עבור הנוסעים שיוצאים מישראל. עדיין, עבור הקהילה הישראלית המתגוררת ביעדים אלו, מדובר בבשורה מרעננת אם וכאשר בני משפחה או חברים מעוניינים להגיע.

מבדיקת ארבעת החודשים הראשונים של 2020 ניתן לראות כי טיסות מוצעות במחירים מאוד נמוכים, כ-420 דולר בלבד. ראוי להסביר כי מדובר בחברות תעופה ותיקות ומוכרות, ולא חברות לואו-קוסט שעלולות להיסגר.

ברוב המקרים מדובר בטיסות בעלות עצירה ביניים בודדת, בהתאם לחברה שנבחרה. כך למשל, טיסה עם אייר קנדה תעבור בטורונטו, טיסה עם יונייטד תעבור בסן פרנסיסקו וטיסה דרך לופטנזה תעבור במינכן.

מעבר ללוס אנג'לס, ניתן למצוא לא מעט טיסות זולות בטווח מחירים דומה, גם ליעדים נחשקים נוספים, לרבות סן פרנסיסקו וניו יורק.

ניתן למצוא עשרות טיסות זולות בין תל אביב ללוס אנג'לס בחודשים הראשונים של 2020 (צילום: Shutterstock / גוגל טיסות)

למי זה עשוי להתאים?

במבט חטוף על תאריכי היציאה מישראל ניתן לראות כי המחירים עולים לקראת פסח, נוהל סטנדרטי בתעשייה, ובנוסף, התעריפים הנמוכים ביותר הם באמצע השבוע. כלומר, בעלי לוחות זמנים גמישים בעבודה או בלימודים, ירוויחו בגדול.

למי זה עלול שלא להתאים?

שם שבולט בהיעדרו מרשימת חברות התעופה הוא אל על, חברת התעופה הישראלית שרבים מעדיפים לטוס איתה ממגוון סיבות, כמו טיסה ישירה ללוס אנג'לס או שיקולי טיסה שומרת שבת וכשרות. 

משמאל: הטיסות שמוצעות לסן פרנסיסקו. מימין: טיסות שמוצעות לאזור ניו יורק, הן ל-JFK והן לניוארק (צילום: גוגל מפות / Shutterstock)

YOU MIGHT ALSO LIKE