"יש לו הרבה מזל שהוא בחיים": נער הוציא רישיון נהיגה, וכעבור 6 שעות היה מעורב בתאונה קשה
בצעד חריג החליטה המשטרה בעיר פולרטון לפרסם תמונות מקרוב של זירת התאונה, וזאת במטרה להסביר כי הצעיר יצא מן האירוע בפגיעה מינימלית בזכות העובדה שחגר את חגורת הבטיחות. "הוא נכנס לצומת באור צהוב ונפגע ממכונית אחרת. מעוצמת הפגיעה רכבו הועף על עמוד", הסבירו במשטרה

צעיר תושב העיר פולרטון הוציא השבוע רישיון נהיגה, אך שעות ספורות לאחר שעלה על הכבישים הוא עבר תאונת דרכים קשה שעלולה הייתה להסתיים בטרגדיה גדולה.

מעוצמת הפגיעה של הרכב השני, מכוניתו של הנער הועפה לעבר העמוד (צילום: משטרת פולרטון)

זהותו של הנער, בן 18 בלבד, לא פורסמה, אך בהודעת המשטרה בעיר פולרטון (מחוז אורנג') שבדרום קליפורניה הוסבר כי הוא ניגש למשרד ה-DMV בעיר השבוע, ולאחר שעבר את הטסט הונפק לו רישיון נהיגה זמני (עד לשליחת רישיון הקבע לביתו). בשעה 2:15 אחר הצהריים, שש שעות בלבד לאחר שקיבל את התעודה, אירעה התאונה.

חקירה ראשונית העלתה כי הוא נכנס לצומת של רח' הרמוסה ושד' הרבור כאשר הרמזור היה צהוב ועמד להתחלף לאדום: "כמו נהגים רבים, הוא ניסה להספיק לחצות את הרמזור לפני שיתחלף לאדום", הסביר סגן ג'ון רדוס ממשטרת פולרטון. לא ברור אם הנער ניסה לפנות שמאלה, או שמא ביקש לנסוע ישר בצומת, אך הוא נפגע בעוצמה מרכב אחר ופגע בעמוד שעליו נתלו מספר רמזורים.

למרבה המזל, הוא יצא מהתאונה עם פציעה קלה בלבד - חתך קטן בראשו - ובמשטרה ייחסו זאת לדבר אחד: "יש סיבה אחת שהצעיר הזה עדיין בחיים, והיא העובדה שהוא חגר את חגורת הבטיחות", אמרו במשטרה בפוסט שבו פרסמו תמונות מזירת האירוע, "כפי שניתן לראות מהנזק שהוסב למכונית, יש לו הרבה מזל שהוא בחיים".

השמשה נופצה וחתכה את הנער בראשו, אך חוץ מזה הוא יצא ללא פגע (צילום: משטרת פולרטון)

YOU MIGHT ALSO LIKE