אם הדרקונים נגד ואריז: "כוס הקפה שנכנסה לפריים הייתה שלו!"
אומנם עברו כמה חודשים מאז הסתיימה סדרת המופת של HBO, אך שאלת כוס הסטארבקס המשיכה להעסיק רבים. קלארק, שגילמה את דאינריז בתוכנית, הייתה ה"חשודה המרכזית" בשל העובדה שישבה בסמוך, אך בראיון עם ג'ימי פאלון היא חשפה את ה"עבריין" האמיתי

אמיליה קלארק, "אם דרקונים" שגילמה את דמותה של דאינריז טארגאריין בסדרה המצליחה "משחקי הכס", הופיעה השבוע בתוכנית ה"טונייט שואו" של ג'ימי פאלון וגילתה למעריצי הסדרה את אחד הסודות שנותרו, גם חודשים ארוכים לאחר שידור הפרק האחרון: למי שייכת כוס הקפה של סטארבקס שנכנסה לפריים באחד הפרקים?

כוס הקפה בסצנה המדוברת (צילום: HBO)

"בחודש שעבר היינו בלוס אנג'לס לכבוד טקס פרסי האמי שנערכו, וכל צוות השחקנים הגיעו לאחת המסיבות שנערכו לפני האירוע. קונלת' היל, שגילם את ואריז בסדרה ומי שישב לידי בסצנה הזו, אמר לי פתאום, 'אמיליה, אני חייב לומר לך משהו. הכוס שנכנסה לפריים הייתה שלי'", היא סיפרה.

כזכור, לאחר הפצת התמונות מתוך הפרק, רבים העריכו כי מדובר בפוטושופ, אך בחינה נוספת העלתה כי מדובר בתיעוד אמיתי מתוך הפרק הרביעי של העונה השמינית. ברני קאופילד, אחת המפיקות של סדרת המופת, הגיבה בזמנו ואמרה: "אני יודעת, לא האמנתי לזה. אנשי הסט, אנשי התפאורה וכל אנשי הפקה מרוכזים באלף אחוז ובכל זאת פספסנו את זה. אם זה הדבר הכי פחות טוב בפרק, אז כנראה שאנחנו במצב טוב".

בשל העובדה שקלארק ישבה בסמוך לכוס הקפה, רבים הפנו אצבע מאשימה כלפיה, לרבות השחקנית סופיה טרנר ("סאנסה סטארק") שאמרה בראיון לג'ימי פאלון מוקדם יותר השנה ש"כולנו שותים מכוסות מסוג זה, אבל תראו מי יושבת בפריים. זה בטח של אמיליה", היא אמרה עם חיוך.

YOU MIGHT ALSO LIKE